تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820877029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح بيش از ۲۰ پروژه بزرگ آب رساني در روستاهاي قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ شهريور ۱۳۹۴ (۲:۴۰ق.ظ)
افتتاح بيش از ۲۰ پروژه بزرگ آب رساني در روستاهاي قم موج - قم - مدير عامل شرکت آب و فاضلاب روستايي استان قم گفت: طي سال گذشته بيش از ۲۰ پروژه بزرگ آبرساني با نزديک به ۴۰ ميليارد تومان اعتبار افتتاح و به بهره برداري رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مدير عامل شرکت آبفا قم در مراسم بزرگداشت ايثارگران، دانش آموزان ممتاز و برگزيدگان فرهنگي و ورزشي کارکنان آبفار روستايي قم که به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علي(ع) و حضرت فاطمه(س) و نيز فرارسيدن هفته دفاع مقدس در تالار آب شرکت آب و فاضلاب قم برگزار شد، گفت: اين مراسم هرساله از سوي شرکت آبفار به افتخار رزمندگان و خانواده‌هاي شهدا برگزار مي‌شود.
وي در سخنان خود به عملکرد اين شرکت اشاره کرد و افزود: شرکت در سال گذشته عملکرد قابل قبولي ارائه کرده است و از همه همکاران و ديگر کساني که ما را ياري رساندند اعم از استاندار سابق و فعلي و معاونين آنها و مدير عامل آبفا کشور بسيار سپاسگزاريم.
عليجان صادق‌پور گفت: در سال گذشته با عملکر خوب همکاران و حمايت‌هاي صورت گرفته از سوي مسوولان توانستيم بيش از ۲۰ پروژه بزرگ آب رساني را با نزديک به ۴۰ ميليارد تومان اعتبار افتتاح و به بهره برداري برسانيم.
مدير عامل شرکت آبفا قم ۵ درصد کاهش در آب به حساب نيامده، بازسازي بخش زيادي از تأسيسات، ساخت و تکميل تله متري و ورود کليه اطلاعات شرکت به سامانه سپتا را از برخي دستاورد‌هاي شرکت آب و فاضلاب روستايي برشمرد.

اجراي سيستم جي آي اس در قم به عنوان پايلوت کشوري
وي ادامه داد: سيستم جي آي اس در استان قم به عنوان پايلوت کشوري انتخاب شده است و در حال حاضر بيش از ۹۵ درصد پپيشرفت فيزيکي داشته و امسال نيز به طور کامل اجرايي خواهد شد.
صادق پور گفت: متصل شدن کليه مراکز خدمات دهي آبفا روستايي در بخش‌ها و استان به اتوماسيون اداري و سيستم امور مشترکين از ديگر اقدامات اين شرکت است که در افزايش رضايتمندي بسيار مؤثر بوده است.
مدير عامل شرکت آبفا قم با بيان اينکه صد درصد افزايش رضايتمندي از عملکرد شرکت توسط مشترکين حاصل شده است، افزود: ميزان شکايت از شرکت آبفار از ۲۴ مورد در سال ۹۲ به ۳ شکايت در سال ۹۳ رسيده است.
وي کسب رتبه شرکت تلاشگر در پايان سال ۹۳ از سوي استاندار ي قم را نتيجه عملکرد خوب اين شرکت دانست و گفت: در کاهش هدر رفت آب از ۴۲ درصد به ۳۷ درصد و همچنين در کيفيت بهداشتي آب از ۹۴ درصد به ۹۸ درصد رسيده‌ايم.
صادق‌پور پروژه‌هاي آبرساني به ده روستاي گلستانه در بخش سلفچگان و نيز آبرساني به ونارچ را از پروژه‌هاي در دست اجرا ذکر کرد.
رئيس هيأت مديره شرکت آب و فاضلاب روستايي قم به دو پروژه مهم آبرساني به کهک و سلفچگان اشاره و عنوان کرد: اعتبار بيش از ۸ مجتمع بزرگ آبرساني بالغ بر ۸۰ ميليارد تومان به تصويب رسيده است.

آب رساني به روستاهاي قاهان و فردو در سال جاري
وي از آغاز دو پروژه بزرگ آبرساني در روستاهاي قاهان و فردو در سال جاري خبر داد و گفت: اعتبارات اين پروژه از محل اعتبارات بانک توسعه اسلامي انجام مي‌گيرد.
صادق‌پور اصلاح فرايند‌ها و ارايه خدمات، با توجه به اعتبارات و ظرفيت‌هاي موجود را بسيار مهم توصيف کرد و اظهار کرد: در راستاي اقتصاد مقاومتي در سال جاري سال جاري بيشتر تمرکز خود را بر اتمام پروژه‌هاي نيمه تمام گذاشته‌ايم.
مدير عامل شرکت آبفا قم در پايان وصول مطالبات شرکت که حقوق عمومي است و نيز مستند سازي اموال و دارايي‌هاي شرکت را از عواملي دانست که مي‌تواند نقش بسيار مهمي در ارتقاي کيفيت خدمات دهي به مردم داشته باشد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن