تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814292617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده منطقه مقاومت بسيج استان تهران: هيچ قدرتي توانايي مقابله با ايران را ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده منطقه مقاومت بسيج استان تهران: هيچ قدرتي توانايي مقابله با ايران را ندارد
خبرگزاري فارس: فرمانده منطقه مقاومت بسيج استان تهران گفت: با توجه به قدرت نظامي ايران هيچ كشور و قدرتي توانايي برخورد و مقابله با كشور را ندارد.


به گزارش خبرگزاري فارس از كرج، مرتضي شانه‌ساززاده امروز در نشست مطبوعاتي در جمع خبرنگاران افزود: ايران از نظر نظامي در منطقه به عنوان قدرت اول محسوب مي‌شود و اين موضوع در دوران هشت سال دفاع مقدس براي كليه كشورهاي دنيا اثبات شد.
وي ادامه داد: در حال حاضر هيچ تهديدي نمي‌تواند كشور ايران را تحت الشعاع خود قرار دهد و نمي‌تواند با تهديدات نظامي ايران را به انزوا بكشاند چرا كه امروز ديگر براي ما، دشمنان و تهديداتشان مفهومي ندارد چيزي كه امروز مورد توجه است تهديدات فرا‌منطقه‌اي است.
شانه‌ساززاده تأكيد كرد: حتي دشمنان فرامنطقه‌اي نيز توانايي تعرض نظامي از زمين و دريا را به كشور ندارند چرا كه ما در اين دو بعد نيز بسيار تقويت شده عمل كرده‌ايم و دشمنان بايد بدانند كه به راه‌انداختن تبليغات و جنگ رواني نيز هيچ تأثيري بر روحيه و عملكرد سربازان و مردم اين كشور نخواهد گذاشت و آنان استوارتر از گذشته از كشور و مرزهاي زميني و دريايي خود پاسداري مي‌كنند.
اين مقام مسئول بعد ديگر قدرت ايران را در ارتباط با ملت‌هاي مختلف جهان عنوان كرد و گفت: ايران با كشورهاي پيرامون خود ارتباط عاطفي و قلبي برقرار كرده است و همين ارتباطات توانسته قدرتي را در كشور ايجاد كند كه در حال حاضر دشمن از اين بابت بسيار كلافه و نگران است و براي حل مشكلات خود نظير لبنان، افغانستان و عراق دست نياز به سوي ايران دراز مي‌كند.
شانه‌ساززاده اين قدرت را نشان از قدرت منطقه‌اي نظام ايران عنوان كرد و افزود: اين قدرت ريشه در بين ملت ايران و بسيجيان فعال آن دارد كه در اقصي نقاط كشور به نحو چشمگيري فعاليت‌هاي خود را انجام مي‌دهند.
وي در پايان بر برگزاري باشكوه نوزدهمين سالگرد ملكوتي امام راحل تأكيد كرد و گفت: امروز بعد از گذشت 19 سال از ارتحال امام خميني (ره) هنوز ملت ايران براي برگزاري اين مراسم تمام توانايي‌هاي خود را به كار مي‌گيرند تا پيمان و عهد خود را با خميني كبير بيعتي دوباره ببندند.
انتهاي پيام./ب
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 271]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن