تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى‏ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى‏ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812847059




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مالیات خانه های خالی، بهانه جدید برای گرانی بیشتر


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: مالیات خانه های خالی، بهانه جدید برای گرانی بیشتر


رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک کشوردر باره مالیات خانه های خالی گفت: این موضوع باعث افزایش عرضه خدمات اجاره مسکن از سوی مالکان شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حسام عقبایی گفت : با توجه به اخرین امار در کشور حدود 1 میلیون و 200 هزار و در شهر تهران حدود 400 هزار خانه خالی وجود دارد.
عقبایی تصریح کرد : مالکان در برخی موارد رویکرد سوداگرایانه دارند و هدفشان بالا بردن قیمت مسکن  و کسب درامد بیشتر است که دولت باید برای برخورد این افراد تلاش کند.
وی ادامه داد : باید اول با راهکار ترغیب و بعد با رقابت، انگیزه برای خالی نگه داشتن مسکن در کشور کم شود.
رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک با بیان اینکه باید نظارت جامعی درمالیات  خانه های خالی صورت گیرد ، گفت:هر کشوری نیازمند نظارت بر خانه ها خالی است که در کشور ما برای هماهنگی نیازمند تمهیدات لازمی چون مالیات است و این امر باید بعد از تقویت شبکه تولیدو عرضه صورت گیرد.
وی تصریح کرد: شاید میزان هزینه برای مالیات خانه های خالی از دریافت ان بیشتر باشد اما هدف از اجرا تقویت شبکه توزیع و نظارت برای برقراری توازن بین عرضه و تقاضاست.
عقبایی درباره افزایش قراردادهای صوری با اجرای این قانون گفت: همه قراردادها کد رهگیری دارد که بسیاری از تخلفات را کاهش می دهد.


چهار شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن