تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819544847




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم تشکیل معاونت پارلمانی در شهرداری مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: لزوم تشکیل معاونت پارلمانی در شهرداری مشهد
شهردار مشهد گفت: باید برای ارتباط بیشتر شهرداری و شورای شهر، معاونت پارلمانی در شهرداری مشهد تشکیل شود.
نویسنده : علیرضا واحدیان 


 سید صولت مرتضوی در هشتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شورا برگزار شد، در ارتباط با حضور معاونان شهرداری در جلسه علنی اظهار کرد: معاونان شهرداری مکلف به حضور در جلسات علنی شورای شهر هستند اما در برخی موارد مشکلات یا ماموریت دارند.
وی افزود: اعتقاد داریم که باید معاونت پارلمانی در شهرداری شکل گیرد تا دغدغه‌های اعضای شورای شهر را به شهرداری انتقال دهد و در نهایت سبب ارتباط بیشتر شورای شهر و شهرداری شود.
شهردار مشهد در مورد راه‌اندازی مسیر ویژه دوچرخه تا پایان امسال نیز گفت: برای این مهم نیازمند حدود 18 میلیارد تومان اعتبار هستیم و البته باید در ابتدا مطالعات جامع آن انجام شود و بعد به دنبال احداث باشیم و اگر این اعتبار به معاونت حمل‌ونقل و ترافیک داده شود سبب نارضایتی و اعتراض دیگر معاونت‌ها می‌شود.
عضو کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز گفت: همواره در شورای شهر تقاضا کرده‌ایم که معاونان شهردار در جلسات کمیسیون‌ها شرکت کنند و ما در همین جلسه شاهد هستیم که گفته‌های نماینده شهرداری در جلسات کمیسیون‌ها با صحبت‌های و دفاعیات معاونان و شهردار در صحن علنی مطابقت ندارد.
محمدرضا دیمه‌کار اضافه کرد: اینکه در صحن علنی تناقض را ببینیم، امری پسندیده نیست و اگر معاونان شهردار در جلسات حضور پیدا کنند قطعا کارها تسهیل می‌شود.







تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن