تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816817027




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ديدار وزير راه با مدير عامل شرکت گردشگري اکور فرانسه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۴۵ق.ظ)
ديدار وزير راه با مدير عامل شرکت گردشگري اکور فرانسه موج - مدير عامل شرکت گردشگري اکور فرانسه از پيشگامان صنعت هتل‌داري در دنيا و مجري مديريت و بازاريابي هتل فرودگاهي امام خميني (ره) با وزير راه و شهرسازي ديدار و گفت و گو کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سباستين بازين، مدير عامل شرکت اکور فرانسه، عصر سه‌شنبه، ۲۴ شهريور و در آستانه همايش بين‌المللي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در حمل‌ونقل و مسکن و شهرسازي با عباس آخوندي وزير راه و شهرسازي در محل اين وزارتخانه ديدار و گفت و گو کرد.
وزير راه و شهرسازي در اين نشست که سفير فرانسه در ايران نيز در آن حضور داشت با اشاره به تلاش ايران براي رفع مشکل کمبود و فرسودگي ناوگان هوايي با خريد تعدادي هواپيماي کوچک و متوسط از فرانسه و ديگر کشورهاي سازنده هواپيما براي ايجاد رونق در صنعت هوايي کشور و راه‌اندازي مجدد تعداد زيادي فرودگاه کوچک و غيرفعال در نقاط مختلف ايران گفت: با اين کار رونق بيشتري در فرودگاه‌هاي پرتردد مانند؛ مشهد، اصفهان، شيراز، تبريز و ديگر کلان‌شهرهاي بزرگ و توريستي ايران ايجاد مي‌شود که مي‌توان ساخت هتل‌هاي فرودگاهي را نيز در اين شهرها در دستور کار قرار داد.
آخوندي همچنين با اشاره به اتصال ريلي فرودگاه امام خميني (ره) به تهران و سيستم حمل و نقل عمومي و قطار درون‌شهري پايتخت (مترو) در آينده نزديک که به رونق بيشتر اين فرودگاه مي‌انجامد، اظهار کرد: سرمايه‌گذاري بزرگي در ساخت هتل فرودگاهي امام خميني (ره) از سوي گروه مالي گردشگري به عنوان بخش خصوصي انجام شده که نشان دهنده سودده بودن اين پروژه است.
وي با تأکيد بر جوان بودن جمعيت ايران و تمايل خانوارها به توريسم و گردشگري اعم از داخلي و خارجي و نيز رفع موانع بين‌المللي کشور در آينده نزديک که سبب شده ايران به مرکز توجه گردشگران خارجي تبديل شود، افزود: به همين دليل نياز به هتل‌سازي در ايران احساس مي‌شود و شرکت اکور فرانسه به دليل دارا بودن مديريت يا مالکيت بيش از 4 هزار هتل 4 و 5ستاره در سراسر دنيا که اين شرکت را به بزرگ‌ترين برند صنعت گردشگري تبديل کرده، مي‌تواند از اين فرصت براي سرمايه‌گذاري در ساخت هتل‌هاي فرودگاهي ايران بهره کافي ببرد.
همچنين در ادامه اين ديدار، مدير عامل شرکت اکور فرانسه با اشاره به قرارداد اين شرکت با گروه مالي گردشگري به عنوان سرمايه‌گذار هتل فرودگاهي امام خميني (ره) خاطرنشان کرد: قرار است از اين پس مديريت و بازاريابي آن را شرکت اکور فرانسه بر عهده بگيرد که سابقه طولاني در زمينه مديريت هتل در سراسر دنيا را داراست.
سباستين بازين با اشاره به برندهاي شرکت اکور از جمله «نووتل» و «ايبيس» گفت: نام اولين هتل فرودگاهي ايران از امروز در سايت‌هاي رزرو هتل اين شرکت و ساير سايت‌هاي مطرح گردشگري دنيا با نام هتل نووتل ايکيا ثبت شده و خوشبختانه با استقبال خوبي هم مواجه است.
گفتني است نماينده گروه مالي گردشگري نيز که هيأت اقتصادي ـ سياسي فرانسوي را همراهي مي‌کرد با اشاره به برخي ويژگي‌هاي فني و ساختاري هتل فرودگاهي امام خميني (ره)، اظهار کرد: در ابتدا پيش‌بيني‌ها بر اين بود که اين هتل با سرمايه‌گذاري 70 ميليارد توماني ساخته مي‌شود اما به دليل تورم سنگين دو سه سال قبل، هزينه ساخت‌وساز هتل فرودگاهي امام خميني (ره) به بيش از 300 ميليارد تومان رسيد، بنابراين از وزير راه و شهرسازي تقاضا داريم تا زمينه تصويب افزايش قرارداد بازگشت سرمايه اين فعاليت عمراني ـ اقتصادي از 17 سال فعلي به 50 سال را در هيأت دولت فراهم کند تا اقتصادي و سودآور بودن اين پروژه تضمين شود.
وي ادامه داد: طراحي داخلي هتل فرودگاهي امام خميني (ره) توانست مقام نخست زيباترين طراحي و معماري داخلي را در ميان هتل‌هاي جهان در سال 2015 کسب کند که افتخار بزرگي براي صنعت معماري کشور است به خصوص که طراحي معماري آن را يک خانم ايراني به نام شيوا بابايي انجام داده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن