تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803020918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز سهمیه بندی پایه و عملکردی ناوگان حمل‌ونقل عمومی از اول مهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سخنگوی کارگروه سامانه نظارت و پایش هوشمند خبر داد آغاز سهمیه بندی پایه و عملکردی ناوگان حمل‌ونقل عمومی از اول مهر خبرگزاری پانا: سخنگوی کارگروه سامانه نظارت و پایش هوشمند ناوگان عمومی با تشریح جزئیات اجرای طرح سهمیه بندی پایه و عملکردی ۸۰۶ هزار ناوگان حمل ونقل عمومی کشور گفت: این طرح از اول مهرماه امسال اجرا می شود.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۵ شهريور ساعت 10:13

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری پانا شهرام آدم نژاد در نشست خبری با بیان این که از سال 89 بحث سهمیه بندی گازوئیل آغاز شد، اظهار کرد: 806 ناوگان حمل ونقل عمومی در کشور داریم که از سوخت گازوئیل استفاده می کنند که در 9 طبقه جانمایی شدند.
وی تصریح کرد: چون به همه گروه ها به یک اندازه سوخت داده می شد انحراف معیار بسیاری داشتیم.
وی با بیان این که انحراف معیار در سال های اخیر کاهش یافت، بیان کرد: یکی از بحث های این بخش این بوده که به چه میزان سوخت به ناوگان حمل و نقل عمومی داده شود.
وی با بیان این که در گازوئیل درست مصرف کردن ماموریت است، گفت: حدود 50 درصد مصرف گازوئیل در بخش حمل ونقل عمومی مصرف می شود.
معاون برنامه ریزی سازمان راهداری یادآور شد: بهمن ماه سال گذشته هیئت دولت مصوبه تحت عنوان توزیع سوخت بر اساس پیمایش داشت که بر اساس آن تکالیفی را بر عهده ارگان ها و سازمان های ذی ربط گذاشت.
آدم نژاد ادامه داد: اساس کنترل مصرف سوخت باید مطابق سامانه های رهیاب باشد، بر این اساس باید سامانه های رهیاب روی 806 هزار ناوگان حمل و نقل عمومی نصب شود.
وی با تاکید بر این که باید تا اول مهرماه امسال این سامانه روی ناوگان حمل ونقل عمومی نصب شود، اظهار کرد: زمان شروع توزیع سوخت بر اساس پیمایش اول اردیبهشت امسال بود، اما با چند مشکل اساسی مواجه بودیم از جمله اطلاعات را باید به صورت آنلاین ارسال می کردیم که لازمه این کار تعویض تمام کارت های سوخت بود. از سوی دیگر فقط 300 هزار خودرو در کشور سند حمل می گیرند یعنی 500 هزار خودرو عمومی سند حمل نمی گیرند.
وی بیان کرد: مشکل دیگر فعالیت ناوگان در حمل ونقل درون شهری و برون شهری بود و نمی شد یک ملاک را برای تخصیص سهمیه سوخت برای این خودروها در نظر گرفت.
معاون برنامه ریزی سازمان راهداری، بیان کرد: توزیع سوخت در دو شکل انجام می شود؛ یک شکل سهمیه پایه است که به همه ناوگان درون شهری و برون شهری و دارای سند حمل و غیر سند حمل داده می شود.
آدم نژاد ادامه داد: همچنین بر اساس عملکرد سهمیه سوخت در قالب یازده بخش به ناوگان حمل و نقل عمومی سوخت داده می شود.
وی با بیان این که باید در این پروژه پیمایش بر اساس عملکرد را به لیتراژ تبدیل می کردیم، گفت: برای این کار جدول قوائد را طراحی کردیم که مشخص می کند چه خودرویی در چه مسیری باید سوخت دریافت کند.
وی با بیان این که 2131 باب جایگاه عرضه سوخت داریم که 1856 جایگاه بر خط هستند، گفت: سوخت در دو پیمانه به کارت ها واریز می شود، از اول مردادماه طرح مذکور را برای همه جایگاه ها به صورت رفت و برگشت محاسبه کردیم.
وی تاکید کرد: این طرح از اول مهرماه در سراسر کشور شروع می شود، البته هیچ اتفاقی نمی افتد چون سهمیه پیمانه اول را به همه خواهیم داد برای پیمانه دوم رانندگان باید در 1856 جایگاه سوخت بر خط یک بار سوختگیری کنند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن