تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819201571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه مراحل مذاکرات هسته اي زير نظر رهبري انجام شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ شهريور ۱۳۹۴ (۴:۳۲ق.ظ)
ناطق نوري: همه مراحل مذاکرات هسته اي زير نظر رهبري انجام شد موج - رئيس دفتر بازرسي رهبر معظم انقلاب اسلامي وعضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به تلاش‌هاي دولت و گروه مذاکره کننده هسته اي ايران تحت تدابير رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران گفت: تمامي مراحل اين مذاکرات از ابتدا تا برجام زيرنظر رهبري انجام شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام و المسلمين علي اکبر ناطق نوري، شامگاه سه شنبه در جلسه شوراي اداري شهرستان مراغه افزود: براي مسووليت پذيري رجال سياسي بايد زمان و عمري تعريف شود تا بتوان به منظور پيشبرد اهداف سياسي انقلاب اسلامي ايران نسل‌هاي کنوني را در اين زمينه تربيت و وارد عرصه سياست کرد.
وي اظهار کرد: در اين راستا وقتي عمر سياسي نسل‌هاي اول تمام شد آنان بايد به سمت اتاق‌هاي فکري سياست جامعه رفته و با تجربه‌هاي خود جوانان را با هدف ايجاد خلاقيت و نوآوري تربيت کنند.
رييس دفتر بازرسي رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران همچنين با اشاره به برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري در هفتم اسفند سال جاري، گفت: مجلس فعلي از کفايت و درايت کافي برخوردار بوده و مقتدرانه در مسووليت خود انجام وظيفه مي‌کند.
حجت الاسلام ناطق نوري افزود: هم اکنون مسوولان و دست اندرکاران وظيفه دارند تا زمينه انتخاب افرادي عاقل، مدبر و دين دار را فراهم کنند تا مجلس آينده نهادي معتدل و متدين، نشاط آور و رهرو در خط ولايت فقيه باشد.
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام يادآوري کرد: ايران در برابر تمامي فشارهاي غرب و استکبار مقاومت کرده و موجب شد تا آمريکا خود پيشنهاده دهنده اين مذاکرات در سال‌هاي گذشته باشد.
حجت الاسلام ناطق نوري، خاطرنشان کرد: سران آمريکا با مشاهده اين که تمامي شرايط تحريم و فشار عليه انقلاب اسلامي ايران به ضرر آن‌ها پيش مي‌رود، پاي ميز مذاکره با ايران نشسته و هم اکنون به دنبال دستيابي به نتايج آن هستند.
وي گفت: اين مذاکرات به صورت يک معامله بوده به طوري که ايران در برابر امتيازهايي که داده، امتيازهايي را نيز گرفته است.
حجت الاسلام علي اکبر ناطق نوري به منظور شرکت در کنگره بين المللي ديني و فرهنگي استاد شهريار در اين استان حضور يافته و به درخواست وي برنامه اي براي بازديد از مراغه و شرکت در شوراي اداري ترتيب داده شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن