تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که خداوند دعا را از ق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819417954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح 6 مدرسه‌ی برکت آذربایجانشرقی در سال تحصیلی جدید


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی در مصاحبه با پانا: افتتاح 6 مدرسه‌ی برکت آذربایجانشرقی در سال تحصیلی جدید خبرگزاری پانا: مدیر کل نوسازی مدارس آذربایجانشرقی گفت:47 کلاس درس با اجرای طرح بنیاد برکت اهدایی مقام معظم رهبری در استان آذربایجانشرقی در آستانه سال تحصیلی جدید به بهره برداری می رسد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۴ شهريور ساعت 11:45

خبرگزاری پانا+افتتاح 6 مدرسه‌ی برکت آذربایجانشرقی در سال تحصیلی جدید

علیرضا عیدی در گفت و گو با خبرنگار پانا،خاطر نشان ساخت:ساخت،تحویل و بهره برداری از 140 مدرسه با 844 کلاس درس بنیاد برکت در کشور در آستانه بازگشایی مدارس افتتاح می شود.
وی ادامه داد:از این تعداد مذکور 6باب مدرسه با 47 کلاس درس سهم استان آذربایجانشرقی از طرح برکت مقام معظم رهبری می باشد.
عیدی تصریح کرد:تعداد 6 باب مدرسه به بهره برداری رسیده استان از طرح برکت هزینه ای بالغ بر 20میلیارد و 500هزار ریال را در برداشته است.
مدیر کل نوسازی مدارس آذربایجانشرقی گفت:از این تعداد مدرسه ساخته شده 3باب مدرسه 3کلاسه در شهرستان اهر،1باب مدرسه 12 کلاسی در شهرستان هریس،1باب مدرسه 4کلاسی در شهرستان گوگان و 1 باب مدرسه 1 کلاسی در مراغه به بهره برداری رسیده است.
وی در خصوص طرح بنیاد برکت افزود:این طرح بزرگ‌ترین طرح مدرسه‌سازی در سراسر کشور است که در مناطق محروم 31 استان کشور ساخته شده و با در بر گرفتن 210 نقطه‌ی روستایی و محروم، با آغاز بهره‌برداری از آن‌ها به عنوان هدیه‌ی مقام معظم رهبری به دانش‌آموزان مناطق محروم کشور، به وزارت آموزش و پرورش تحویل خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن