تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819218014




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدفمندی یارانه‌ها سال آینده ادامه پیدا می‌کند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: هدفمندی یارانه‌ها سال آینده ادامه پیدا می‌کند
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه منابع بودجه عمومی در سال ۹۵ در حد ۲۱۳ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده گفت: هدفمندی یارانه‌ها در سال آینده ادامه پیدا می‌کند.
کد خبر: ۵۳۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹ - 15 September 2015


سخنگوی دولت با اشاره به اینکه منابع بودجه عمومی در سال ۹۵ در حد ۲۱۳ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده گفت: هدفمندی یارانه‌ها در سال آینده ادامه پیدا می‌کند.


به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت صبح امروز در نشست‌خبری هفتگی خود با اصحاب رسانه، اظهار داشت: در پایان هفته گذشته بخشنامه بودجه سال 95 از سوی رئیس‌جمهور به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.


وی گفت: بودجه سال 95 دارای دو بخش احکام و ارقام است و در بخش احکام کاملا متفاوت از بودجه‌های سنواتی سال قبل است، زیرا این بودجه بدون تبصره و به صورت لایحه به مجلس تقدیم می‌شود.


سخنگوی دولت افزود: منابع بودجه عمومی در سال 95 در حد 213 هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده و حدود 15 درصد نسبت به بودجه سال قبل رشد داشته است. بودجه سال 95 در وقت مقرر و قانونی خود به مجلس تقدیم می‌شود.


نوبخت ادامه داد: پیش‌نویس لایحه قانون برنامه ششم توسعه از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در هفته گذشته به هیئت وزیران تقدیم شد و از فردا در جلسه هیئت دولت بررسی می‌شود.


وی با اشاره به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در سال گذشته، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم با بودجه در نظر گرفته شده برای سال 95 شاهد 4.1 درصد رشد اقتصادی در کشور باشیم.


سخنگوی دولت در ادامه تاکید کرد: هدفمندی یارانه‌ها در سال آینده نیز ادامه پیدا می‌کند.


نوبخت درباره حادثه سقوط بالابر در مکه مکرمه خاطرنشان کرد: دولن حادثه مکه مکرمه را بررسی و پیگیری خواهد کرد. کشور عربستان سعودی باید مسئولیت‌پذیری بیشتری نسبت به حفظ جان حجاج بیت‌الله الحرام داشته باشد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن