تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802446080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار جوانی: جمهوری اسلامی ایران زیر پرچم هیچ قدرتی نمی‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سردار جوانی: جمهوری اسلامی ایران زیر پرچم هیچ قدرتی نمی‌رود
مشاور عالی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: مردم ایران دست آمریکایی‌ها را از ایران کوتاه کردند و همین امر یک عقبه راهبردی برای آمریکایی‌ها ایجاد کرده است.



سردار سرتیپ دوم یدالله جوانی مشاور عالی ولی فقیه در سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ادعای دموکراسی آمریکایی‌ها بر حسب تجربه‌های تاریخی، یک طنز تاریخی - سیاسی است.


وی با بیان اینکه افکار عمومی مسائل جهان را می‌بینند و قضاوت می‌کنند، تصریح کرد: آمریکایی‌ها یک سابقه سیاه و جبران‌ناپذیر در منطقه غرب آسیا دارند و ملت‌ها هیچ اعتنایی به حرف‌های آمریکا نمی‌کنند. نتیجه این امر هم تنفر عموم ملت‌ها از آمریکایی‌ها است و در واقع ملت‌ها در منطقه هیچ روی خوشی به آمریکایی‌ها نشان نمی‌دهند، چرا که آن‌ها در عمل ثابت کرده‌اند که پایبند هیچ قول و قراری نیستند.


سردار جوانی اظهار داشت: زمانی که آمریکایی‌ها وارد افغانستان شدند، ملت افغان انواع جنایات را علیه خود دیدند. ما نباید فراموش کنیم وقتی آمریکایی‌ها با شعار ساقط کردن صدام و پیاده کردن دموکراسی و جمهوری وارد عراق شدند، تنها پس از چند روز از زمان اشغال عراق، هدف اصلی آنان رخ نمود و آمریکایی‌ها به چپاول و غارت اموال عراق مشغول شدند؛ بنابراین مردم و دولت عراق، آمریکا را از کشور خود بیرون راندند.


مشاور عالی ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: در قضیه سوریه نیز آمریکایی‌ها با شعار دموکراسی و پیگیری حق مردم، انواع جنایات را پدید آوردند. در قضیه یمن نیز شش ماه است که درگیری وجود دارد. آل‌سعود ادعا می‌کند که هدف از جنگ تنها سرکوب یک گروه شورشی است اما امروزه همه جای یمن بمباران می‌شود. اگر قصه عربستان قصه یک گروه بود، در همان روزهای نخست باید این قصه تمام می‌شد.


وی تأکید کرد: آمریکایی‌ها در این مدت همواره همراه متحدین خود به جنگ‌افروزی ادامه می‌دهند. این موضوع مشخص است که آمریکایی‌ها در منطقه به دنبال حفظ منافع خود و دفاع از حکومت‌های دست نشانده، فاسد و دیکتاتور هستند. حکومت‌هایی که منافع آن‌ها را تأمین می‌کند. آمریکا در حرف زدن، دموکراسی در حقوق بشر را مدنظر قرار می‌دهد اما در عمل کردن از دیکتاتورترین دیکتاتورهای تاریخ حمایت می‌کند. حتی در زمان دولت پهلوی آمریکا نشان داد که چگونه از دیکتاتور فاسد و دست نشانده در مقابل مردم حمایت می‌کنند. هم‌اکنون نیز آمریکا در مقابل جمهوری اسلامی ایران که مردمی‌ترین حکومت جهان است، ایستاده است.


سردار جوانی ادامه داد: امروزه در ایران دموکراسی رعایت می‌شود و مردم از انواع حقوق، از جمله حقوق انتخابات، گردش قدرت و حقوق شهروندی برخوردار هستند. اما چون جمهوری اسلامی ایران زیر پرچم هیچ قدرتی نمی‌رود،‌ آمریکا اعلام می‌کند که در ایران دیکتاتوری حاکم است و باید موضوع دموکراسی در ایران را پیگیری کرد.


مشاور عالی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: مردم ایران دست آمریکایی‌ها را از ایران کوتاه کردند و همین امر یک عقبه راهبردی برای آمریکایی‌ها ایجاد کرده است. آن‌ها معتقدند که انقلاب ایران یک شکست راهبردی برای آن‌هاست. همچنین مواضع ایران، آمریکا را در منطقه به چالش کشیده است. انقلاب اسلامی ایران به تمام منطقه صادر شده است و در پرتو انقلاب اسلامی و ایستادگی مردم ایران شاهد مقاومت اسلامی و بیداری در منقطه هستیم.


وی در پایان تصریح کرد: آمریکا باید بداند با بیداری ملت‌ها و تقویت مقاومت در منطقه، دوران امپراتوری آن‌ها به پایان رسیده است و این تقلا کردن بیهوده دیگر به اثبات آن‌ها نخواهد انجامید. لذا ممکن است آزار و اذیت‌های آمریکایی‌ها تا چند صباحی دیگر ادامه پیدا کند اما آینده متعلق به مردم خاورمیانه است.




انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

ایران هرگز وارد ائتلاف دروغین علیه داعش نمی‎شود
"ساعت صفر" برای آزادسازی "موصل" + تصاویر
تحرکات مشکوک بالگردهای آمریکایی در استان "الانبار"+ تصاویر
آیا سردار "قاسم سلیمانی" از لیست تحریم خارج می‌شود؟ + تصاویر





۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن