تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816652692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همراهی برخی مسئولان با زمین خواران


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: همراهی برخی مسئولان با زمین خواران


معاون سازمان ملی زمین و مسکن: اگر با پدیده زمین خواری نمی توان برخورد قاطع کرد به این علت است که برخی از زمین خواران، صاحبان قدرت هستند . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محمد نادر محمد زاده معاون سازمان ملی زمین و مسکن در برنامه تیتر امشب با بیان این مطلب ، تصرف یا تخریب اراضی را چند گونه دانست و گفت: در برخی از اوقات زمین دولتی تصرف شده ، تغییر کاربری داده شده  و ساخت و ساز غیرمجاز هم انجام شده است و در برخی از موارد این تصرف زمین به شکل حاشیه نشینی انجام می شود که غیرقانونی است اما از سر نیاز حاشیه نشینان است .
 
نادر
  محمد زاده با اشاره به اینکه مرحله بعدی این است که مالکان محلی، زمین های مرغوب را قطعه قطعه می کند و به افراد صاحب ثروت و مکنت می فروشند افزود: گونه دیگر این پدیده در مورد تعاونی ها اتفاق می افتد. 99 درصد تعاونی های مسکن کشور یا کارمندی است و یا متعلق به افراد صاحب قدرت است که مشکل اصلی برخورد با این افراد قدرتمند است .

معاون سازمان ملی زمین و مسکن با تاکید بر اینکه برای مقابله با پدیده زمین خواری خیلی دیر وارد عمل شده ایم تصریح کرد: زمین های کشور وضع بسیار بدی دارند و کاش ده سال پیش وارد این موضوع می شدیم اما حالا که دیر عمل کرده ایم باید از همین الان مواظب بود که هیچ خلاف جدیدی رخ ندهد.

در ادامه این برنامه قباد افشار رئیس سازمان امور اراضی کشور مسئولیت 90 درصد زمین های کشور را با وزارت جهاد کشاورزی دانست و اظهار داشت : ما در کشور علاوه بر گردنه حیران، منطقه کلاردشت و زیارت را داریم اما زمین خواری در گردنه حیران از سال 1384 شروع شد و تا سال 92 طول کشید که پارسال با برخوردهای شدید متوقف شد.
 
قاد
  افشار با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید برای مقابله با زمین خواری ، تصویب آیین نامه ها و بخشنامه های متعدد در دولت را یادآور شد و افزود: هم اکنون نظام پایش کل زمین های کشور در جریان است و باید این موضوع را به عنوان یک فرهنگ عمومی توسعه داد.

در بخش دیگری از این گفتگو محمد علی پور مختار رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در ارتباط زنده و تصویری از همدان با تاکید بر اینکه در ابتدای راه مقابله هستیم گفت: افرادی که در این حوزه ذینفع هستند در برخی از موارد ، جدی برخورد نمی کنند و در راه مقابله هم اشکال تراشی می کنند .

پورمختار ادامه داد: هر جا زمین خواری اتفاق می افتد، ما در رابطه با سازمان متولی مشکل داریم زیرا می بینیم که ساخت و ساز مقابل شهرداران، بخشداران و فرمانداران اتفاق می افتد بعد به آنها آب ، برق، گاز و جاده هم می دهند در نهایت ساخت و ساز را به کمیسیون ماده صد می برند و برای ساختمان سند هم می گیرند پس می بینیم که با زمین خواران از سوی مقامات بالاتر همراهی وجود دارد.
 
علی
  رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس به دو مورد از ساخت و ساز های غیرمجاز که همچنان در جریان است اشاره کرد و گفت: در جاده فشم و در منطقه زردبند ، در ارتفاعات بالای 1800 متر هم اکنون ساخت و ساز در جریان است و مورد دیگر اینکه در ارتفاعات فشم بیش از 2/5 کیلومتر آب را لوله کشی کرده اند و به بالای کوه آورده اند و برای ساخت و ساز استفاده می کنند .

افشار در پاسخ به اظهارات پورمختار گفت: هر نوع ساخت و ساز در حوزه لواسان ممنوع است و هر چند در گذشته ساخت و سازهایی شروع شده بود اما الان متوقف شده است و متخلفان تحت پیگیری قضایی هستند .    

 


دوشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 610]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن