تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805494514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شعبانی: سرویس مدرسه یک کلاس متحرک است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: شعبانی: سرویس مدرسه یک کلاس متحرک است
عبدالرضا شعبانی با اشاره به اینکه با آغاز سال تحصیلی بیش از 300 هزار دانش آموز، دانشجو و کادرعلمی وارد چرخه ترافیکی شهر می شوند افزود: برنامه ریزی لازم انجام شده و با همکاری پلیس تلاش خواهیم کرد تا هیچ انسداد ترافیکی نداشته باشیم.
آفتاب : شعبانی با تاکید بر وظیفه نظارتی شهرداری کرمانشاه در امور حمل و نقل بار و مسافر گفت: رانندگان صاحب صلاحیت برای سرویسهای مدارس توسط تاکسیرانی به مدیران مدارس معرفی می شوند و این افراد آموزشهای لازم را می بینند تا دانش آموزان در نهایت امنیت و آسایش مسیر منزل تا مدرسه را طی کنند.

وی به خانواده ها توصیه کرد با قبول مسوولیت در روزهای نخست بازگشایی مدارس به مسوولان فرصت ارزیابی صلاحیت رانندگان را بدهند تا از مشکلات پیش رو پیشگیری شود.

شهردار کرمانشاه افزود: اگرچه دستگاه های مختلفی در امر نظارت بر نحوه ارائه سرویس مدارس فعالیت دارند اما آنچه بیش از همه دارای اهمیت ویژه است، توجه اولیا دانش آموزان و مدارس به این موضوع است چرا که ممکن است موردی از چشم نهادهای مسوول مغفول ماند، اما اولیا و مربیان می توانند نظارت صد درصدی داشته و بر کم و کیف فعالیت سرویس های مدارس دقت کنند.

این مسوول با اشاره به لزوم رعایت نکاتی خاص از جمله تایید سلامت رفتاری رانندگان سرویس دانش آموزان تصریح کرد: خانواده و مسوولان باید متوجه باشند که تنها رعایت قیمت مصوب در این حوزه نمی تواند تضمینی برای سلامت رفتاری افراد باشد.

شعبانی با تأکید بر اینکه رفتار رانندگان سرویس مدارس باید موجه و بسیار بهتر از رفتار دیگر رانندگان باشد، داشتن سلامت جسمی و روحی، داشتن تاییدیه از مراجع ذیصلاح و سالم بودن خودرو را از شرایط لازم برای کسب صلاحیت در ارائه خدمت در بخش سرویس مدارس اعلام کرد.

** سرویس مدرسه یک کلاس متحرک است

وی با بیان اینکه سرویس مدرسه مانند یک کلاس سیار و متحرک است ادامه داد: رانندگان در این کلاس نقش معلم را ایفا می کنند به همین منظور نوع رانندگی و نحوه برخورد آنها علاوه بر تامین ایمنی دانش آموزان به عنوان یک الگوی رفتاری در آینده شخصیت کودکان بسیار موثر است.

شهردار کرمانشاه اعلام کرد: بخشی از زمان فراگیری دانش آموزان در سرویس مدارس سپری می شود و چه بسا غفلت مسوولان و والدین برای توجه به نحوه رفت و آمد بین مدرسه و خانه باعث بروز پشیمانی شود به همین دلیل باید برنامه ریزی دقیقی برای آن داشت.

شعبانی اظهار کرد: راننده سرویس مدرسه وظیفه ای فراتر از نام یک راننده دارد و علاوه بر جنبه های تربیتی برای فرهنگ سازی ترافیک، حفاظت جان کودکان را بر عهده دارد.

وی سوارکردن مسافر بیش از ظرفیت خودرو و واگذاری امتیاز به دیگران را از تخلفات برخی رانندگان سرویس ها عنوان کرد و ادامه داد: رعایت نکردن این مسائل تا وقتی مشکلی به وجود نیاورد بررسی نمی شود ولی یادمان باشد که اگر اتفاقی بیفتد دیگر نمی توان برای آن چاره ای مفید اندیشید و شرکت های بیمه تعهدات مشخصی را در این حیطه دارند.

شهردار کرمانشاه با اشاره به تمایل خانواده های کرمانشاهی برای استفاده از سرویس هایی با رانندگان خانم برای فرزندان دختر ادامه داد: تمایل نداشتن بانوان برای فعالیت در شغل تاکسیرانی مانع جدی برای پاسخ به درخواست مردم در این مقوله است.
شهر کرمانشاه با حدود یک میلیون نفر جمعیت دارای 9 هزار و 800 دستگاه تاکسی است.



تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن