تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى‏آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820433031




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کت و شلوار بیشتر دولتمردان وارداتی است


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان با بیان اینکه تعداد زیادی از کارگاه‌های تولید پیراهن و کت‌وشلوار و خیاطی‌ها تعطیل یا نیمه تعطیل هستند، گفت: متاسفانه بیشتر پیراهن و کت شلواری که دولتمردان ما بر تن می‌کنند هم وارداتی است.

به گزارش تراز ،جواد درودیان نقوسیان با اعلام این خبر اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا صرفاً در حد حرف است و منجر به آن شده که اکثر کارگا‌ه های صنف ما تعطیل شده‌اند یا ظرفیت تولید خود را به ۳۰ درصد کاهش داده‌اند .
وی تاکید کرد: متاسفانه بخش زیادی از کارگران کارگاه‌های تولید صنف ما و کیف و کفش تعطیل شده‌‎اند و به کار جابه جایی مسافر با موتور و پیک موتوری روی آورده‌اند.
رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان کشور ادامه داد: در صورتی که مسئولان ارشد دولتی ما در وزارتخانه‌های خود از کت و شلوار و پیراهن‌های داخلی استفاده کنند، مدیران و کارمندان نیز از تولیدات داخلی استفاده می‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه رکود بر بازار پیراهن دوزان و خیاطان نیز حاکم است گفت: بخش زیادی از بازار مواد اولیه ما ازجمله پارچه وارداتی است. زیرا حمایت لازم از تولید کننده داخلی صورت نمی‌گیرد.
درودیان نقوسیان گفت: متاسفانه بیشتر پیراهن و کت شلواری که دولتمردان ما بر تن دارند، وارداتی است.
وی تصریح کرد: نمونه‌های موفقی در کشور‌های خارجی، از تاکید بر پوشیدن لباس‌های داخلی توسط مسئولان وجود دارد که این مهم به کشور ما هم قابل تعمیم است.


منبع: جهان نیوز



زمانبندی انتشار: 23 شهريور 1394 - 17:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن