تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804337122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خروج کارخانه روغن نباتی قو در هاله‌ای از ابهام |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: خروج کارخانه روغن نباتی قو در هاله‌ای از ابهام
طی روزهای گذشته به دنبال به جریان افتادن پرونده خروج کارخانه «قو» از پایتخت شاهد بحث و بررسی های مختلف شورای شهری ها و فرمانداری در این باره بودیم که این بار هم گویا قرار است خروج این کارخانه آلاینده در هاله ای از ابهام باقی بماند.
کد خبر: ۵۳۱۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱ - 14 September 2015


 طی روزهای گذشته به دنبال به جریان افتادن پرونده خروج کارخانه «قو» از پایتخت شاهد بحث و بررسی های مختلف شورای شهری ها و فرمانداری در این باره بودیم که این بار هم گویا قرار است خروج این کارخانه آلاینده در هاله ای از ابهام باقی بماند.

به گزارش تابناک تهران، قرار بود که تکلیف یکی از کارخانه های آلاینده شهر تهران طی روزهای گذشته در جلسه ای مشترک و با حضور نمایندگانی از فرمانداری تهران، شورای شهر و همچنین شرکت روغن نباتی قو پیرامون بررسی وضعیت خروج کارخانه روغن‌نباتی قو مشخص شود اما این بار هم دوری باطل بر این کارخانه حکم فرما شده است.

رحمت اله حافظی با تاکید بر اینکه بر اساس قانون باید شرکت های آلاینده از سطح شهر تهران خارج شوند، اظهار داشت: شرکت روغن نباتی قو رای کمیسیون ماده 20 را برای تعطیلی و خروج از تهران دارد اما با گذشت دو دهه از صدور این آرا و پیگیری های شورای شهر تهران همچنان فعال است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تداوم فعالیت روغن نباتی قو به مخاطره انداختن سلامت بیش از 8 میلیون ساکن شهر تهران است، تاکید کرد: اصرار برای ادامه فعالیت این شرکت غیرمعقول است و از مدیریت شرکت می خواهیم با طرح مشکلات و موانع در فضایی که قابلیت همکاری برای رفع آن از سوی مدیریت شهری مقدور است، نسبت به توقف فعالیت روغن نباتی اقدام کند.

در این میان علی دانا به عنوان مدیرعامل شرکت روغن نباتی قو اظهار داشت: حدود 400 کارگر رسمی و قراردادی در این شرکت مشغول به کار هستند و باید وضعیت اشتغال آنها مشخص شود در غیر اینصورت برای تعطیلی شرکت با مشکل مواجه خواهیم شد.

دانا اظهار داشت: به تنهایی توانایی حل مشکل را نداریم و اما اعلام می کنیم در صورت حل مشکلات پرسنلی، در حداقل زمان ممکن شرکت روغن نباتی قو جمع خواهد شد.

حافظی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران اظهار داشت که با توجه به موافقت مدیریت روغن نباتی قو و حل مشکلات کارگران، انتظار داریم ظرف چند ماه آینده فعالیت روغن نباتی قو متوقف شود.

اما گویا کشیدن نفسی راحت برای هوای تهران به این آسانی ها میسر نمی شود و پایتخت نشینان باید در شرایط کنونی نظاره گر اصرار و انکارهای مسئولین در حل مسائلی باشند که در ارتباط مستقیم با معضل آلودگی هوا قرار دارد.

دراین میان آنچه که از صحبت های معاون سیاسی،‌ انتظامی فرمانداری تهران می توان نتیجه گرفت این است که حالا حالاها باید با خس خس نفس های پایتخت نشینان سازش کرد.

معاون سیاسی،‌ انتظامی فرمانداری تهران گفت: در صورتی که تکلیف کارگران معادن شن و ماسه و کارخانه روغن نباتی قو مشخص نشود با خروج آن از تهران مخالفیم.

ناصربخت گفت: در ابتدا باید شرکت روغن‌ نباتی قو تکلیف کارگران خود را مشخص کند و سپس در یک فرصت زمانی مناسب نسبت به انتقال کارخانه به خارج از تهران اقدام کند و در مدتی این کارخانه تولیدی در تهران است باید نکات زیست محیطی را رعایت کند.

ناصربخت تاکید کرد: اگر تکلیف کارگران این کارخانه روشن نشود با خروج آن مخالف هستیم و البته قصد ما تعطیلی کارخانه نیست.

بر اساس این گزارش، طبق بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداریها رای تعطیلی کارخانه در فروردین ماه سال ۷۳ صادر شد اما این مهم تا به امروز و پس از گذشت 21 سال به دلیل بی توجهی مسئولان در از میان برداشتن مشکلاتی که بر آلودگی هوای تهران دامن زده است همچنان معلق و مسکوت مانده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن