تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، نيرنگباز، زيانبار و شكّاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819850172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اغلب مطب‌های پزشکان و مراکز درمانی زنجان فاقد آسانسور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: اغلب مطب‌های پزشکان و مراکز درمانی زنجان فاقد آسانسور است استان‌ها > زنجان - اغلب مطب‌های پزشکان و یا مراکز درمانی شهر زنجان در طبقات بالا واقع‌شده که فاقد آسانسور هستند.

فرهاد میرزایی معاون توان‌بخشی بهزیستی استان زنجان در این رابطه به خبرآنلاین گفت: با تشکیل دومین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی استان مقرر شد وضعیت مناسب‌سازی مراکز درمانی بررسی شود. وی با اشاره به مشکلات پیش روی معلولان، سالمندان و بیماران برای مراجعه به مراکز درمانی ادامه داد: معاون توان‌بخشی بهزیستی استان زنجان به بازدید کارشناسان مناسب‌سازی از ساختمان‌های ادارات تأمین اجتماعی، پست، کمیته امداد، شرکت گاز، تبلیغات اسلامی، اداره کل اوقاف و امور خیریه، بنیاد شهید و غیره اشاره کرد و گفت: الزامات قانونی و نحوه مناسب‌سازی مورد نیاز ساختمان این ادارات به دفاتر فنی و مهندسی آن ادارات اعلام‌ شده است.
میرزایی خاطرنشان کرد: ستاد بهزیستی استان زنجان نیز به‌طور کامل برای معلولان مناسب‌سازی شده و معلولان به‌راحتی می‌توانند در این اداره کل تردد کنند.
این مسئول تصریح کرد: تعداد زیادی از سازمان‌ها و ادارات کل در سال‌های اخیر اقدامات خوبی درزمینه دسترسی آسان معلولان انجام داده‌اند و بررسی انجام مناسب‌سازی در بانک‌ها نیز در دست اقدام است.
وی انجام بازدیدهای میدانی از وضعیت معابر و پیاده‌روها با حضور شهردار و شهرداران مناطق و پیگیری انجام موارد از طریق شهرداری‌ها را یکی از برنامه‌های کمیته مناسب‌سازی شورای اسلامی شهر و ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی استان برشمرد.  

کلید واژه ها: استان زنجان - زنجان - بهزیستی - هزینه‌های درمان - سرانه بهداشت و درمان - درمان -




دوشنبه 23 شهریور 1394 - 14:56:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن