تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819368075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری دو شرور توسط پلیس امنیت


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: دستگیری دو شرور توسط پلیس امنیت
رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری دو شرور خیابان کمیل در مخفیگاهشان خبر داد.
ایسنا: سرهنگ علیرضا لطفی در این‌باره گفت:‌ در تاریخ نهم خرداد ماه امسال و در پی بروز یک فقره شرارت و درگیری منجر به ضرب و جرح عمدی در خیابان کمیل ، پرونده ای در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ تشکیل شد.

وی با اشاره به تحقیقات ماموران خاطرنشان کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده و بنا به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای ناحیه 10 تهران پرونده از کلانتری 111 هفت چنار به پلیس امنیت سپرده شد و ماموران ما موفق شدند دو متهم اصلی پرونده به هویت های «عظیم» و «جابر» را شناسایی کنند و اقدامات آنان را تحت نظر قرار دهند.

لطفی با اشاره به جمع‌آوری ادله کافی برای دستگیری دو متهم گفت:‌سرانجام پس از اخذ مجوز از مقام قضایی اکیپی از ماموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در تاریخ 15 شهریور ماه امسال به مخفیگاه این اشرار رفته و اقدام به دستگیری آنان کردند.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه یکی از متهمان پس از رویت پلیس قصد فرار از منزل را داشت، گفت: ماموران پلیس با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک تیر هوایی و این فرد را نیز دستگیر کردند.

به گفته لطفی، از متهمان دستگیر شده سه قبضه سلاح سرد غیرمتعارف، سه عدد وافور آغشته به تریاک و مقادیری حشیش کشف و ضبط شد.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به تشکیل پرونده برای دو متهم دستگیر شده، گفت: این افراد به همراه اقلام مکشوفه و پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به داسرا منتقل شدند.




تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن