تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815157741




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرواز هواپيماهاي جنگي ونزوئلا در آسمان کلمبيا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۵۸ق.ظ)
پرواز هواپيماهاي جنگي ونزوئلا در آسمان کلمبيا موج - وزارت دفاع کلمبيا در بيانيه اي اعلام کرد که دو هواپيماي نظامي ونزوئلا روز شنبه وارد منطقه «آلتا کواجيرا» واقع در مرز شمالي اين کشور شده اند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از فراس 24، وزارت دفاع کلمبيا امروز اعلام کرد که هواپيماهاي جنگي ونزوئلا به حريم هوايي کلمبيا تجاوز کرده اند.
بر اساس اين گزارش، وزارت دفاع کلمبيا در بيانيه اي اعلام کرد که دو هواپيماي نظامي ونزوئلا روز شنبه وارد منطقه «آلتا کواجيرا» واقع در مرز شمالي اين کشور شده اند.
اين وزارتخانه ضمن اينکه اشاره اي به نوع هواپيماي شناسايي شده نکرد، افزود که اين دو فروند هواپيما بيش از سه کيلومتر وارد حريم هوايي کلمبيا شده اند.
خبر ورود هواپيماهاي جنگي ونزوئلا به کلمبيا در حالي منتشر شد که روز گذشته (يکشنبه) وزاري امور خارجه کلمبيا و ونزوئلا توافق کردند تا با تجديد روابط ديپلماتيک اقدام به حل بحران مرزي دو کشور کنند.
ماريا آنجلا هلگوين، وزير امور خارجه کلمبيا، با دلسي رودريگز، همتاي ونزوئلايي خود، در پايتخت اکوادور به منظور گفت و گو براي حل و فصل اختلافات دو کشور ديدار کرد. در اين ديدار همچنين مقدمه ملاقات روساي جمهور دو کشور فراهم شد.
رئيس جمهور ونزوئلا، کلمبيا را به قاچاق مواد مخدر و انسان در مرز دو کشور متهم کرده و دستور خروج شهروندان کلمبيايي را از ونزوئلا صادر کرده است.
سازمان ملل اعلام کرد که زندگي هزاران کلمبيايي مقيم ونزوئلا، با بحران جدي روبرو شده است. در تاريخ 26 اوت ديدار مقامات دو کشور براي حل بحران مرزي بدون هيچ نتيجه اي به پايان رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن