تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818825574




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شناسايي5هزارميلياردازاموال‌مفسدان‌اقتصادي‌جدید |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: شناسايي5هزارميلياردازاموال‌مفسدان‌اقتصادي‌جدید
به تازگي ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي 5 هزار ميليارد ريال از اموال مفسدان اقتصادي را قطعي كرده و قرار است به زودي در اختيار سازمان سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی قرار گيرد. اين اموال ربطي به پرونده‌هايي كه تاكنون در رسانه‌ها منتشر شده است، ندارد.
کد خبر: ۵۳۱۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶ - 14 September 2015




به تازگي ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي 5 هزار ميليارد ريال از اموال مفسدان اقتصادي را قطعي كرده و قرار است به زودي در اختيار سازمان سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی قرار گيرد.اين اموال ربطي به پرونده‌هايي كه تاكنون در رسانه‌ها منتشر شده است، ندارد.

به گزارش خبرنگار تابناک اقتصادی، به تازگي ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي 5 هزار ميليارد ريال از اموال مفسدان اقتصادي را قطعي كرده و قرار است به زودي در اختيار سازمان سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی قرار گيرد. با توجه به توضيحاتي كه از رئيس این سازمان خواستيم، به نظر مي‌رسد اين اموال مربوط به گروه جديدي از مفسدان اقتصادي است كه پرونده آن هنوز در رسانه‌ها منتشر نشده است. به جز 7 هزار ميليارد ريال اموال اميرمنصور آريا ديگر هيچ اموالي از پرونده هاي اخير به سازمان واگذار نشده است. جزئيات اموال مربوط به مفسدان اقتصادي را امين دليري رئيس سازمان جمع‌آوري و فروش اموال تمليكي در گفت و گو با تابناك توضيح داد.
او در مورد اموال بابك زنجاني گفت: بخشي از اموال بابك زنجاني در دادستاني و ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي شناسايي شده اما هنوز هيچ يك از اموال او قطعيت پيدا نكرده است. بنابراين خبر او از واگذاري 5 هزار ميليارد ريال از اموال مفسدان اقتصادي به اين سازمان كه در آينده نزديك اتفاق خواهد افتاد، مربوط به پرونده زنجاني نخواهد بود. دليري اظهارداشت: اين اموال ربطي به پرونده‌هايي كه تا كنون در رسانه‌ها منتشر شده است، ندارد. او اضافه كرد: زماني كه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي اين پرونده را اعلام كرد، جزئيات آن را بازگو خواهيم كرد. از اميرمنصور آريا 40 سند در اختيار دولت قرار گرفته كه ارزش آن دو هزار و 239 ميليارد ريال برآورد مي‌شود. به جز اموال غيرمنقول مه‌آفريد 27.11 درصد از سهام فولاد خوزستان به ارزش پنج هزار ميليارد ريال در اختيار سازمان است كه از مجموع اين اموال غيرمنقول 144 ميليارد ريال در پايان سال 1393 واگذار شد و 856 ميليارد ريال آن مرداد امسال به فروش رسيد.
با توجه به ارقامي كه دليري اعلام كرد از مجموع دارايي‌هاي تحت اختيار از منصور آريا 86 درصد هنوز بلاتكليف مانده است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن