تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820245010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره پایان مدارس ورزش شهرستان رزن برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: جشنواره پایان مدارس ورزش شهرستان رزن برگزار شد خبرگزاری پانا: جشنواره فرهنگی ورزشی تعطیلات تابستانه با ورزش شهرستان رزن در دو قسمت بانوان و آقایان در شهرستان رزن برگزار شد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۳ شهريور ساعت 08:49

خبرگزاری پانا+



به گزارش خبرگزاری پانا، این جشنواره در بخش بانوان، در سالن مجموعه ورزشی بانوان رزن و با حضور بیش از 200 نفر از ورزشکاران همراه با خانواده های آنها در رشته های ورزشی ژیمناستیک، تکواندو، ایروبیک، آمادگی جسمانی، والیبال و اسکیت برگزار شد.
در این مراسم که مسئول امور بانوان فرمانداری و نماینده بانوان ادارات شهرستان رزن حضور داشتند ورزشکاران در رشته های ژیمناستیک، تکواندو و اسکیت به اجرای حرکات نمایشی پرداختند.
همچنین برنامه های متنوع فرهنگی و سرگرمی از جمله اجرای موسیقی و مسابقه ویژه خانواده ها نیز برگزار شد و در پایان به تعدادی از ورزشکاران منتخب و تعدادی از خانواده شرکت کنندگان هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.
جشنواره پسران هم در زمین چمن قروه درجزین و با حضور بیش از 250 نفر از ورزشکاران در رشته های کونگ فو ، تکواندو ، کاراته ، جودو ، کشتی ، پینگ پنگ و هندبال برگزار شد.
در این مراسم بخشدار و شهردار قروه درجزین هم حضور داشتند و ورزشکاران در رشته های مختلف رزمی به اجرای حرکات نمایشی پرداختند.
و در پایان مسابقه شادی در بین ورزشکاران برگزار و به 6 نفر از آنها هدایایی اهدا شد.
لازم به ذکر است در هر دو مراسم سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان رزن ضمن تقدیر و تشکر از زحمات هیئت های ورزشی، مربیان، داوران و ورزشکاران شهرستان در برگزاری کلاس های اوقات فراغت تابستانی از خانواده ها درخواست کردند برای حضور فرزندانشان در کلاس های ورزشی برای سال تحصیلی هم برنامه ریزی داشته باشند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن