تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع ت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819690360




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيام تسليت رييس جمهور و هيات دولت به بازماندگان حادثه مکه/ آيين‌نامه اجرايي کنوانسيون تغيير آب و هوا اصلاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ شهريور ۱۳۹۴ (۲۱:۲ب.ظ)
پيام تسليت رييس جمهور و هيات دولت به بازماندگان حادثه مکه/ آيين‌نامه اجرايي کنوانسيون تغيير آب و هوا اصلاح شد موج - هيات وزيران در جلسه اي به رياست حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحاني رييس جمهوري، با ابراز تاسف و تاثر از حادثه دلخراش جان باختن و زخمي شدن تعدادي از حجاج بيت‌الله الحرام از جمله تعدادي از حجاج ايراني با خانواده‌ها و بازماندگان آنان ابراز همدردي نمود.
به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري موج، هيات وزيران در جلسه اي به رياست حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحاني رييس جمهوري، با ابراز تاسف و تاثر از حادثه دلخراش جان باختن و زخمي شدن تعدادي از حجاج بيت‌الله الحرام از جمله تعدادي از حجاج ايراني، براي مجروحان آرزوي سلامتي و شفاي عاجل و با خانواده‌ها و بازماندگان آنان نيز ابراز همدردي نمود.

اعضاي دولت در ادامه جلسه عصر يکشنبه ، آيين‌نامه اجرايي مربوط به يک ماده از قانون انتشار و دسترسي آزاد به اطلاعات را به تصويب رساندند.

اين آيين‌نامه بنا به گستردگي اطلاعات موجود در دستگاه‌هاي اجرايي و لزوم پاسخگويي مناسب در کوتاه‌ترين زمان به درخواست‌هاي دسترسي به اطلاعات از دستگاه‌هاي اجرايي به تصويب رسيد.

دولت با توجه به اهميت کنوانسيون تغييرات آب و هوا و الزامات حقوقي آن (حال و آينده) شامل روند انتشار گازهاي گلخانه‌اي در جهان و ايران و ضرورت مقابله با گرمايش جهاني و اثرات سوء آن، با پيشنهاد تدوين راهکارهاي اقتصادي کم کربن منطبق با سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي ضمن تاييد ضرورت موضوع، سازمان مديريت و برنامه‌ريزي را موظف نمود که در برنامه ششم توسعه، برنامه اقتصاد کم کربن را ملحوظ نمايد.

در اين جلسه همچنين آيين‌نامه اجرايي کنوانسيون تغيير آب و هوا و پروتکل‌هاي الحاقي آن اصلاح گرديد.

با تصويب دولت، مبلغ 50 ميليارد ريال اعتبار بابت تکميل بيمارستان شهيد باهنر کرمان در اختيار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي (دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتي و درماني استان کرمان) قرار گرفت.

آيين‌نامه اجرايي قانون اصلاح يک ماده از قانون حفاظت و بهره‌برداري از جنگل‌ها و مراتع نيز به تصويب هيات وزيران رسيد.

به موجب اين آيين‌نامه هيات نظارت بر اجراي طرح‌هاي کشاورزي و دامپروري و ساير طرح‌هاي غيرکشاورزي موظف است توسط عوامل نظارتي به صورت مستمر از عرصه‌هاي واگذار شده بازديد و با بررسي سوابق و طرح مصوب و مفاد قرارداد، بر نحوه اجراي طرح و درصد عمليات انجام شده بر اساس زمان‌بندي و کيفيت اجراي طرح، نظارت لازم را معمول نمايد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن