تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814929738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توقیف خودروی پراید با 40 میلیون ریال خلافی


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
جریمه توقیف خودروی پراید با 40 میلیون ریال خلافی

رییس پلیس راهور آذربایجان شرقی گفت:
توقیف خودروی پراید با 40 میلیون ریال خلافی
یک دستگاه خودروی پراید با 86 مورد تخلف به مبلغ 40 میلیون ریال در کلانشهر تبریز توقیف شد.



به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ناصر میکائیلی روز یکشنبه افزود: در راستای اجرایی کردن ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد راهنمایی و رانندگی موظف است مراتب را به مالک خودرو اعلام کند.   وی ادامه داد: چنانچه ظرف مهلت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه یا اعتراض به واحد مندرج در ماده پنج این قانون اقدام نکند، خودروی مذکور را تا پرداخت جریمه توقیف کند.
سرهنگ میکائیلی افزود: خودرویی پس از توقف و بررسی وضعیت تخلفات، مشخص شد 86 مورد تخلف با بیش از 40 میلیون ریال خلافی دارد و کپی تخلفات آن هفت صفحه بود، بنابراین خودرو توسط ماموران پلیس راهور استان توقیف شد تا نسبت به وصول جرائم اقدام شود.
وی خاطرنشان کرد: بیشترین تخلفات خودروی یاد شده مربوط به عدم استفاده از کمربند ایمنی، صحبت کردن با تلفن همراه و توقف در محل ایستادن ممنوع بود.
رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی گفت: یکی از وظایف ذاتی پلیس راهور برخورد با رانندگان هنجارشکن است و هیچ راننده متخلفی از این قانون مستثنی نیست.
وی از شهروندان خواست با احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، آسودگی خاطر را در رانندگی برای خود و دیگران به ارمغان بیاورند.   2007  



۲۲/۰۶/۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن