تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820303363




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرگ یک زندانی بر اثر ضرب و شتم سه نگهبان


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
دستگیری، زندان مرگ یک زندانی بر اثر ضرب و شتم سه نگهبان

در کالیفرنیا؛
مرگ یک زندانی بر اثر ضرب و شتم سه نگهبان
این سه نگهبان زندان اکنون در بازداشت به سر می برند و آزادی آنها به قید وثیقه ممکن نیست.



به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از واحدمرکزی خبر، مقامات ایالت کالیفرنیای امریکا روز شنبه اعلام کردند در پی مرگ یک زندانی بر اثر شدت ضربات وارده، سه نگهبان زندان محل نگهداری وی بازداشت شدند.
«جیمز جنسن» سخنگوی پلیس بخش «سانتا کلارا» در شمال ایالت کالیفرنیا در این باره اعلام کرد این سه نگهبان زندان اکنون در بازداشت به سر می برند و آزادی آنها به قید وثیقه ممکن نیست.
به گزارش اسوشیتد پرس از «سن خوزه»، پزشک این زندان در این باره در گزارش خود اعلام کرد «مایکل جیمز پیپکین تایری Michael James Pipkin Tyree » زندانی 31 ساله بر اثر ضربات آشکار به بدن، آسیب به اندام های داخلی و خونریزی داخلی جان باخته است.
«لاری اسمیت» کلانتر بخش سانتا کلارا نیز پس از انتشار این خبر، از خانواده زندانی مذکور معذرت خواست و گفت با این سه نگهبان که «متهم به قتل» هستند، همانند هر متهم دیگری رفتار شد.
بر اساس گزارش های منتشر شده، «تایری» و دیگر زندانیان زمانی که حادثه ضرب و شتم رخ داد، در سلول های خود به سر می بردند.
«اسمیت» از ارائه جزئیات بیشتر درباره این حادثه خودداری کرد، اما گفت این سه افسر پلیس در زمان وقوع حادثه مشغول بازرسی بدنی در سلول های زندانیان بودند.
وی در ادامه گفت نزدیک به یک ساعت پس از آغاز بازرسی بدنی زندانی ها، جسد «تایری» در حالی که لباس به تن نداشت روی زمین پیدا شد. پزشکان زندان همان زمان، مرگ وی را مورد تایید قرار دادند.
این زندانی، بی خانمان بود و قرار بود به زودی به یک بیمارستان روانی منتقل شود. وی بابت ارتکاب یک سرقت نه چندان مهم، به پنج روز حبس محکوم شده بود.   2009



۲۲/۰۶/۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن