تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خوبى و بدى در روز جمعه چند برابر (حساب) مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803102315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس: خبرنگاران از کیان نظام حفاظت کنند/ ایجاد ابهام در جامعه از اهداف دشمن است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس:
خبرنگاران از کیان نظام حفاظت کنند/ ایجاد ابهام در جامعه از اهداف دشمن است
نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس با بیان اینکه خبرنگاران باید از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران حفاظت کنند، گفت: ایجاد ابهام در جامعه از اهداف دشمن است.

خبرگزاری فارس: خبرنگاران از کیان نظام حفاظت کنند/ ایجاد ابهام در جامعه از اهداف دشمن است



به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مدیران و خبرنگاران خبرگزاری فارس شرق استان تهران صبح امروز با حمیدرضا مشهدی‌عباسی، نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در دفتر وی دیدار کردند. در این دیدار، مدیر و قائم‌مقام خبرگزاری فارس شرق استان تهران، مسئول و خبرنگاران دفتر خبرگزاری فارس شهرستان دماوند حضور داشتند. نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در این نشست، ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه خبرگزاری فارس شرق استان تهران اظهار کرد: اعتقاد داریم گرچه رسانه‌ها دیدگاه‌های مختلف سیاسی دارند؛ اما در اصل، تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را باید از اهداف اصلی خود قرار دهند. مشهدی‌عباسی افزود: افراد در هر مقام و مسئولیتی که قرار دارند، باید از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت کنند؛ هرچند با چرخش نظام، افراد در مسئولیت‌های مختلف تغییر می‌کنند و این خود دلیل جمهوریت نظام است، اما باید بدان موضوع توجه داشت. وی با بیان اینکه برخی‌ها یک دفعه در مسائل غرق می‌شوند، گفت: به قول مرحوم عسکراولادی، تعصب بی‌جا باعث سقوط و رکود می‌شود؛ برخی افراد به مسائل مختلف تعصب دارند و فکر می‌کنند که آن درست است، اما گاهی باید اشتباهات خود را قبول کرد.

* به درخت تنومند انقلاب ضربه نزنیم نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس با اشاره به اینکه گاهی رسانه‌ها با اخبار خود همه انقلاب و نظام را زیرسئوال می‌برند، تصریح کرد: درست نیست کشوری که خون‌های زیادی داده و به درخت تنومندی تبدیل شده، بخواهیم به آن آسیب وارد کنیم. مشهدی‌عباسی ادامه داد: با حفظ خط قرمزها، از دولت حمایت می‌کنیم؛ چراکه مقام معظم رهبری از آن حمایت می‌کنند و ما نیز باید از این موضوع تبعیت کنیم و گاهی نباید با اخبار کذب دستاوردهای انقلاب و نظام را زیر سئوال ببریم. وی با بیان اینکه ابهام ایجاد کردن در جامعه از اهداف دشمنان است، گفت: رسانه در این زمینه می‌تواند کمک شایانی کند و در خصوص انتخابات پیش‌روی که دشمنان زمینه‌سازی بسیاری برای آن می‌کنند، رسانه‌ها می‌توانند از جمهوریت نظام مقدس حمایت و دفاع کنند؛ برگزاری انتخابات نشان می‌دهد که از انتخاب رهبر معظم انقلاب تا همه ارکان نظام بر اساس جمهوریت است.

*عملکرد مثبت پشت اخبار منفی گم شده! نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس افزود: خبرنگاران باید بدانند اگر خدمتی به مردم می‌کنند و مشکلی را برطرف می‌سازند، در راستای حفاظت از کیان جمهوری اسلامی است و نباید گاهی با عملکرد نادرست خود برای نظام دشمن‌تراشی کنیم. مشهدی‌عباسی در ادامه با قدردانی از زحمات خبرنگاران دفتر خبرگزاری فارس شهرستان دماوند بیان کرد: اطلاع‌رسانی از عملکرد دستگاه‌های مختلف بسیار تأثیرگذار است و هر پیام مثبتی که به مردم می‌دهند، نشان‌دهنده این بوده که نظام کار می‌کند و خدماتی در حال انجام شدن است. وی با اشاره به اینکه گاهی رسانه‌ها اینقدر اخبار منفی کار می‌کنند که عملکردهای مثبت فراموش می‌شود، افزود: باید این دو موضوع در کنار هم وجود داشته باشد.

*پیگیری مشکلات و معضلات؛ ابتدا با مسئولان مدیر خبرگزاری فارس شرق استان تهران نیز در این دیدار، ضمن قدردانی از تلاش‌های پرثمر نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس اظهار کرد: خوشبختانه خبرگزاری فارس این حوزه ارتباطی خوبی با نماینده مردم در مجلس داشته است و این را به فال نیک می‌گیریم. سپیده سیر با اشاره به اینکه خبرگزاری فارس در مرحله جدیدی قرار گرفته است، افزود: با توجه به وجود طیف زیادی از مخاطبان، حساسیت کارها بسیار بالاست و به همکاران خود توصیه کرده‌ایم که نهایت دقت و صحت را در انتشار اخبار و گزارش‌های خود داشته باشند. وی گفت: وظیفه داریم تا در راستای بیان خدمات نظام و مجلس به صورت صادقانه ورود پیدا کنیم و در کنار اینکه نقدهای سازنده خواهیم داشت، باید از آنها حمایت نیز کرد. مدیر خبرگزاری فارس شرق استان تهران تصریح کرد: به همه همکاران خود در شهرستان‌ها اعلام کرده‌ایم که اگر جایی مشکلی وجود داشت، ابتدا آن را با مسئولان مرتبط در میان بگذارند و بعد از مدتی در صورتی که عزمی برای رفع آن مشکل وجود نداشت، ورود رسانه‌ای کنند. سیر با بیان اینکه دفتر خبرگزاری فارس شهرستان دماوند در بین دفاتر استانی نمونه است، ادامه داد: در ارزیابی‌های مختلف، این موضوع در زمینه‌های تعداد و کیفیت اخبار ثابت شده و این به دلیل اهتمام و د‌ل‌سوزی جوانان برومند همین شهرستان علی‌رغم امکانات محدود است.

*تولید انبوه اخبار منفی باعث تخریب وجهه دماوند می‌شود مسئول دفتر خبرگزاری فارس شهرستان دماوند نیز با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر اقدامات ارزنده‌ای در این شهرستان صورت گرفته است، اظهار داشت: به دنبال این هستیم تا بتوانیم تمام خدماتی که شاید سال‌ها بلاتکلیف بود، را معرفی کنیم و به مردم نشان دهیم. مهدی مرادی افزود: گاهی تولید انبوه اخبار منفی و عملکردهای ضعیف، می‌تواند موجب تخریب وجهه شهرستان دماوند شود و تلاش می‌کنیم تا با انتشار اخبار مثبت در کنار نقدهای سازنده، عدالت‌محوری را سرلوحه کار خود قرار دهیم. انتهای پیام/67015/ق40

94/06/22 - 10:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن