تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803732077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«مركز تجارت جهاني ايران» جعلي هم به ميدان آمد!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: «مركز تجارت جهاني ايران» جعلي هم به ميدان آمد!
نویسنده : مهدي فتحي‌مقدم 
اقتصاد ايران مي‌رود تا مجموعه‌اي از ترين‌هاي تأسفبار را در كلكسيون خود داشته باشد آنچنان كه بدهي 3 هزار ميلياردي و فروش نفت 5/4 ميليارد دلاري بدون بازگشت است، كوه خواري، ‌رودخانه خواري و... اين روزها رسانه‌اي مي‌شود. اما در جالب‌ترين خبرها كه سازمان توسعه تجارت از مجموعه وزارت صنعت، ‌معدن و تجارت خبر مجعول بودن آن را رسانه‌اي كرده است، ‌ايجاد سازمان تجارت جهاني ايران است كه انسان را به ياد فروش كاخ دادگستري در سال‌ها پيش مي‌اندازد.
يك مركز كه خود را « سازمان تجارت جهاني ايران» اعلام كرده در تلاش است گروهي تجاري را ساماندهي و به نيويورك برساند، در حالي كه فاقد وجاهت قانوني است.  در حالي كه هنوز برجام به تصويب نرسيده و از سوي ديگر دائماً معاون خزانه‌داري امريكا افراد حقيقي و حقوقي كشورهاي غربي را كه با ايران كار مي‌كنند، ‌تهديد مي‌كند، آقاي م. ع – س در تلاش است با نام شركتي مجعول به تجارت گردشگري بپردازد.  بر همين اساس سازمان توسعه تجارت در اطلاعيه‌اي اعزام هيئت تجاري به نيويورك از سوي مركز مجعول تجارت جهاني ايران را تكذيب و آن را اقدامي فاقد وجاهت قانوني اعلام كرد. سازمان توسعه تجارت ضمن جعلي و غيرقانوني خواندن «مركز تجارت جهاني ايران» هرگونه ‌ارتباط اين مركز با سازمان توسعه تجارت ايران را تكذيب كرد و در اطلاعيه‌اي اعلام داشت: مركز تجارت جهاني ايران وجود خارجي ندارد و فاقد هرگونه جايگاه قانوني است و اقدام اين مركز در انتشار خبر و ارسال پيامك انبوه به صنعتگران، تجار و فعالان اقتصادي براي اعزام هيئت تجاري به نيويورك فاقد اعتبار و مجوز لازم است.
بر اساس اين گزارش، در روزهاي اخير پيامكي از طريق شماره تلفن 98605533 به گروه كثيري از افراد ارسال شده كه مضمون آن اعزام هيئت تجاري به نيويورك از سوي «مركز تجارت جهاني ايران» است.
بر همين اساس، سازمان توسعه تجارت ضمن هشدار در مورد غيرقانوني بودن «مركز تجارت جهاني ايران» و سوءاستفاده‌هاي احتمالي از شباهت اسمي اين مركز مجعول به سازمان توسعه تجارت (TPO) و سازمان تجارت جهاني (WTO) از تمامي تجار، صنعتگران و فعالان اقتصادي خواست از ثبت‌نام در فراخوان اعزام هيئت مذكور و ساير فعاليت‌هايي كه از سوي مركز تجارت جهاني ايران ساماندهي مي‌شوند، خودداري ورزند. بنابراين گزارش آقاي «س» كه به گفته خودش نه خانه دارد و نه ماشين و داماد سر خانه است، قصد دارد بدون هيچ رابطه‌ قانوني با مراكز رسمي داخلي عده‌اي از عشاق نيويورك را به سر منزل مقصود برساند. اين فرد كه خود را رئيس مركز تجارت جهاني ايران معرفي كرده قرار است افراد تاجر را به اجلاس فتوراليا ببرد كه از سوي مركز تجارت جهاني (WTC) برگزار مي‌شود.
بنا به اطلاعات رسيده به خبرنگار ما اين اجلاس مربوط به كشور امريكا نيست و تنها امريكا ميزبان اين دوره‌ اجلاس WTC است. به گزارش «جوان» پيش از اين نيز چند تيم مختلف از داخل و خارج در تلاش بودند اتاق بازرگاني ايران و امريكا را به نفع و نام خود بزنند كه با واكنش صريح رئيس اتاق بازرگاني ايران مواجه شد. گفتني است بر اساس پيامك‌هاي ارسالي قرار است تنها هيئتي 16 نفره به اين اجلاس توسط آقاي «س» اعزام شوند. وي پيشتر در‌باره بدهي بانكي‌اش گفته بود: اصلاً بحث وام نبوده و من تا به امروز هيچ‌گونه وامي دريافت نكرده‌ام و تنها براي دريافت 60 ميليارد تومان وام، ضمانت شخصي را برعهده گرفته بودم كه به دليل پرداخت‌ نكردن اقساط آن، آن پول را من پرداخت مي‌كنم. هم‌اكنون من خودم نه خانه دارم و نه ماشين و داماد سرخانه هستم.  



منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 203]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن