تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819664998




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگی اورژانس و مراکز بهداشتی در روزهای پایانی تابستان


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: آمادگی اورژانس و مراکز بهداشتی در روزهای پایانی تابستان


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آمادگی کامل اورژانس ها و مراکز بهداشتی و درمانی سراسر کشور در تعطیلات و ایام پایانی شهریور خبر داد و از هموطنان خواست با رعایت کامل نکات ایمنی به سفر بروند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دکتر سید حسن هاشمی در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما در پاسخ به اینکه پلیس اعلام کرده است شهریور و روزهای پایانی این ماه، جاده ها پرحادثه خیزترین روزهای سال هستند، آیا وزارت بهداشت و اورژانس ها آمادگی کامل دارند گفت: با توجه به روزهای پایانی شهریور، یکی اورژانس های پیش بیمارستانی یا پایگاه های اورژانس بین جاده ای و نقاط دور دست اعم از زمینی و هواییآماده است و همکاران ما در آن مستقرند و کمک هایی را در صورت نیاز به حادثه دیدگان جاده ای خواهند کرد.


وی افزود:یک بخش هم اورژانس های بیمارستانی اند که در این خصوص به ویژه در تهران مشکلاتی داشته ایم و داریم که دستور داده شد و هر هفته هم جلسه برگزار می شود و پیگیر مسائل هستیم.


هاشمی گفت: حداقل آن بخش از سفر و جاده که مربوط به خطاها و اشتباهات انسانی می شود خود ایرانیان باید دقت و مراقبت کنند و اجازه ندهند حادثه ناگواری اتفاق بیافتد.


وی افزود: اگر اتفاق باشد تا آنجا که از دست ما بر می آید حتما هم گروه های اورژانس و هم همکاران من در مراکز بیمارستانی مضایقه نخواهند کرد.


هاشمی گفت: اما همه ما باید باور کنیم که توانمندی وزارت بهداشت در مقابل اراده ای که خود مردم و خانواده ها می توانند داشته باشند بسیار ناچیز است.


وزیر بهداشت با درخواست از مردم و خانواده ها مبنی بر رعایت نکاتی که پلیس در هنگام رانندگی تذکر می دهد افزود: ان شاء الله روزهای باقیمانده شهریور حداقل نسبت به سال گذشته کم حادثه تر باشد.


شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن