تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816707432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتفاق عجیب برای فخرالدینی و شایعه قهر بازیکن استقلال


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



اتفاق عجیب برای فخرالدینی و شایعه قهر بازیکن استقلال
روز نو :  تمرین تیم فوتبال استقلال یک روز پس از پیروزی 5 بر صفر مقابل شهرداری سمنان در چارچوب مسابقات جام حذفی ساعت 11  (شنبه) در زمین شماره 2 آزادی برگزار شد.

* فرزاد مجیدی و بهنام برزای غایبان تمرین امروز استقلال بودند. در مورد برزای شایعه شده که این بازیکن به دلیل قرار نگرفتن در لیست 18 نفره استقلال ناراحت شده و پرویز مظلومی او را در اختیار باشگاه قرار داده است به همین خاطر برزای به باشگاه استقلال رفته تا با مسئولان این تیم صحبت کند.

* کرار جاسم، هافبک عراقی استقلال جزو بازیکنانی بود که زودتر از همه به زمین شماره 2 آزادی آمد و بابت پیروزی روز گذشته به بازیکنان تبریک گفت. این بازیکن که سرحال به نظر می‌رسید با بازیکنان جوان در خصوص بازی‌شان صحبت و با برخی از بازیکنان نیز شوخی می‌کرد.

* حنیف عمران‌زاده که روز گذشته از ناحیه کشاله در جریان بازی با شهرداری سمنان آسیب دیده بود، امروز به تمرین اختصاصی پرداخت.

* میلاد فخرالدینی با تاخیر در تمرین شرکت کرد. هنگامی که این بازیکن قصد رفتن به زمین را داشت، پرویز مظلومی به او گفت که چرا دیر کرده‌ای و بازیکن استقلال در پاسخ گفت درِ پارکینگ منزلی که در آنجا ساکن هستند باز نشد و به همین دلیل تاخیر کرده است. *در تمرین امروز بهنام برزای هافبک استقلال و فرزاد مجیدی مربی آبی پوشان غایب هستند. پرویز مظلومی در خصوص غیبت این دو نفر اظهار داشت: برزای به خاطر مطالباتش به باشگاه رفته و فرزاد مجیدی هم به دنبال مسائل تعویض پلاک و کارهای شخصی خود است.  سرمربی استقلال در مورد اینکه آیا غیبت بهنام برزای با توجه به اینکه روز گذشته هم در ترکیب 18 نفره آبی پوشان حضور نداشته به خاطر دلخوری بوده گفت: نه چنین مسئله‌ای نیست و او به خاطر مطالباتش به باشگاه رفته است.

* بازیکنانی که در دیدار با شهرداری سمنان به میدان رفته بودند به تمرین ریکاوری و سایر بازیکنان زیر نظر دستیاران مظلومی به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند. یکی از بخش‌های تمرین فوتبال در یک نیمه بود که در آن محمد نوازی و سیروس دین‌محمدی نیز شرکت کردند.

* مهدی رحمتی و وحید طالب‌لو زودتر از همه بازیکنان وارد زمین شدند تا به تمرینات اختصاصی زیر نظر حسین تراب‌پور بپردازند.

* پرویز مظلومی که با لباس شخصی در تمرین حضور داشت، در کنار خبرنگاران تمرین را نظاره‌گر بود و با آنها گفت‌وگوی دوستانه داشت. سرمربی استقلال به شرح حال تیمش پرداخت و گفت که ما دوم مهرماه با راه‌آهن بازی داریم و این در صورتی است که 3 روز قبل از آن باید به مصاف نفت تهران برویم. مشکلی برای بازی دادن به بازیکنان نداریم اما بحث ما فشردگی مسابقات است که ممکن است به بازیکنان آسیب برساند.

وی همچنین اشاره‌ای هم به مسابقات لیگ دسته اول کرد و در مورد اینکه چرا امسال لیگ دسته اول 20 تیمی برگزار می‌شود، سوالاتی از خبرنگاران پرسید. سرمربی استقلال در بخش دیگری از صحبت‌هایش با خبرنگاران گفت که پروپیچ هنوز خانواده‌اش را به ایران نیاورده اما تصمیم داریم پس از بازی با راه‌آهن که دوباره لیگ تعطیل می‌شود به این بازیکن مرخصی دهیم تا به دیدار خانواده‌اش برود.

بحث صفحات مجازی از دیگر صحبت‌هایی بود که بین خبرنگاران و مظلومی رد و بدل شد و سرمربی استقلال گفت که صفحه‌ای در اینستاگرام ندارد و یکی از خبرنگاران به او گفت که با نام شما صفحه‌ای وجود دارد که وی اعلام کرد من هیچگونه فعالیتی در صفحات مجازی ندارم.

* برنامه تمرین آبی‌پوشان به این شکل است که فردا یک جلسه تمرین را پشت سر گذاشته و با توجه به سفر استقلال به تبریز در ساعت 14:40 روز دوشنبه، صبح همان روز تمرین خواهند کرد.

استقلال سه‌شنبه در چارچوب مسابقات لیگ برتر میهمان گسترش فولاد است.



تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن