تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه يكى از شما به خانه خود وارد مى‏شود، سلام كند، چرا كه سلام بركت مى‏آورد و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819860003




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید لوازم تحریر برای 21 هزار دانش‌آموز نیازمند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: خرید لوازم تحریر برای 21 هزار دانش‌آموز نیازمند
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از خرید لوازم تحریر برای 21 هزار دانش آموز نیازمند در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد.
کد خبر: ۵۳۱۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸ - 12 September 2015


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از خرید لوازم تحریر برای 21 هزار دانش آموز نیازمند در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد.

حجت الاسلام احمد شرفخانی روز شنبه در دیدار با امام جمعه مشهد گفت: یکی از رویکرد های مهمی که در سالهای اخیر دنبال شده مدیریت جهادی است که سعی شده عقب ماندگی های سالهای گذشته جبران شود.

وی با بیان اینکه 2400 مرکز فعال قرآنی در سراسر کشور به ترویج فعالیتهای قرآنی می پردازند خاطر نشان کرد: طرح عمران و آبادی 1300 بقعه متبرکه در حال اجرا است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: باید زیرساخت های مناسب فرهنگی برای بقاع متبرکه در سراسر کشور فراهم شود و در این زمینه در حال برنامه ریزی گسترده هستیم.

وی به نگاه گذشته اوقاف به بقاع متبرکه اشاره کرد و گفت: در گذشته بیشتر فعالیتها در زمینه های زیارتی و گردشگری بود اما در شرایط فعلی ترویج مفاهیم و مبانی دینی به عنوان یک اولویت دنبال می شود.

حجت الاسلام شرفخانی با بیان اینکه حضور روحانیون در بقاع امامزادگان نهادینه شده است خاطر نشان کرد: تاکنون 9500 نفر از حوزه های علمیه سراسر کشور به بقعه های متبرکه اعزام شده اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: 807 نوع نیت واقف در کشور وجود دارد که بر اساس آنها 70 میلیارد ریال در زمینه تامین دارو کمک شده است.
وی با بیان اینکه از اول انقلاب به طور متوسط در هر سال 198 وقف انجام شده است افزود: با سیاست گذاری های جدید این رقم از سال گذشته به 2800 وقف رسیده است.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن