تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خدا رابشناسد ترس او در دلش می افتد و هر از خدا ترسان باشد نفسش از دنیا باز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813031450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم رسيدگي ويژه به اولويت‌هاي شهروندان محله هرندي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۵:۵۱ب.ظ)
لزوم رسيدگي ويژه به اولويت‌هاي شهروندان محله هرندي موج - شصت و هفتمين نشست شوراي مديران حوزه معاونت اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران بر لزوم رسيدگي ويژه به اولويت‌هاي شهروندان محله هرندي در حوزه‌هاي مختلف تأکيد شد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران، شصت و هفتمين نشست شوراي مديران حوزه معاونت اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران به رياست حجت‌الاسلام امرودي و با حضور مشاوران و مديران کل ستادي حوزه معاونت و روساي سازمان‌ها و شرکت‌هاي تابعه در سالن کنفرانس ساختمان معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران برگزار شد.
طي اين نشست مديران کل ستادي و روساي سازمان‌ها گزارش خود را از روند اقدامات انجام شده و برنامه‌هاي پيش رو ارائه دادند.
در حوزه فرهنگي به تهيه دستورالعمل برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس و دهه ولايت و ويژه برنامه‌هاي محله هرندي، در حوزه آموزش‌هاي شهروندي برنامه‌هاي فصل بازگشايي مدارس، موضوع مدارس هيأت امنايي، در حوزه بانوان برگزاري جشنواره اوقات فراغت ويژه بانوان شاغل شهرداري، تجليل از بانوان ايثارگر در هفته دفاع مقدس، تبديل مکان‌هاي ورزشي محله هرندي به ورزشگاه‌هاي ويژه بانوان، به عنوان برنامه‌هاي پيش رو اين حوزه‌ها اشاره شد.
همچنين برپايي غرفه‌هاي ارائه خدمات رايگان سلامت در محله هرندي، راه‌اندازي مرکز جامع سلامت در محله هرندي، اجراي فاز سوم کارگاه آموزشي سند راهبردي سلامت شهرداري تهران براي مسوولين خانه‌هاي سلامت و سلامت ياران، برگزاري برنامه‌هاي گراميداشت روز سالمند و تشکيل کارگروه رصد مشاورين سلامت در محلات از مهم‌ترين برنامه‌هاي در دستور کار حوزه سلامت عنوان شد.
طي اين نشست مدير کل برنامه‌ريزي و توسعه شهري معاونت اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران اعلام کرد که سهم حوزه اجتماعي شهرداري از احکام برنامه 5 ساله شهرداري تهران 32 درصد است و بالاترين سهم احکام در شهرداري را به خود اختصاص داده که نشانگر حجم بالاي فعاليت‌ها در اين حوزه است.
در ادامه معاون امور اجتماعي و فرهنگي سازمان بازرسي نيز گزارش خود را از رسيدگي به محله هرندي عنوان کرد و با اشاره به راه‌اندازي ايستگاه مجله‌خواني، توزيع نان نذري در بين مردم بي‌بضاعت، شناسايي مؤسسات خيريه، از افتتاح دارالقرآن شهيد جزماني و راه‌اندازي بازار روز ميوه و تره‌بار خبر داد.
وي با تأکيد بر لزوم شناسايي نيازهاي دارويي مردم بي‌بضاعت اين محله بر اساس اولويت، ضرورت تعريف مکانيزم براي احياي هويت معتادان براي تشويق به ترک مواد و ساير اقدامات عمراني ضروري براي بافت فرسوده محله هرندي را خواستار شد.
طي اين نشست ابوالفضل فولادبند به عنوان مدير پشتيباني حوزه معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران معرفي شد.
در ادامه اين نشست حجت‌الاسلام امرودي بر لزوم اجراي موفق طرح مدارس هيأت امنايي مديريت شهري، تهيه مقدمات افتتاح تئاتر حرفه‌اي خاوران، تهيه کتابچه بودجه سراي محلات، تقويت روضه‌هاي خانگي در محلات تأکيد کرد.
از عمده مصوبات اين نشست مي‌توان به راه‌اندازي اتوبوس سلامت در محله هرندي جهت ارائه خدمات پزشکي و بهداشتي به شهروندان محله، برگزاري جشن عبوديت ويژه دختران، پيگيري جهت قرارگيري دبيرخانه شهر دوستدار سالمند در اختيار اداره کل سلامت و تشکيل شوراي اطلاع رساني در معاونت اجتماعي اشاره کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن