تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812636762




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرچم فلسطين به زودي بر فراز مسجد الاقصي به اهتزاز درخواهد آمد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پرچم فلسطين به زودي بر فراز مسجد الاقصي به اهتزاز درخواهد آمد
هیئت فلسطین در سازمان ملل، آمادگی خود را برای برگزاری جشنی اعلام کرد که روز سی ام سپتامبر با حضور محمود عباس، به منظور برافراشتن پرچم فلسطین در مقر سازمان ملل برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۳۱۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶ - 12 September 2015


رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برافراشته شدن پرچم فلسطین را در سازمان ملل دستاوردی مهم دانست و متعهد شد، پرچم فلسطین به زودی بر فراز مسجد الاقصی به اهتزار در خواهد آمد.

به نوشته روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، موافقت سازمان ملل را مبنی بر برافراشتن پرچم فلسطین در مقر این سازمان، گام مهمی در راه تحقق آرمان فلسطین دانست و متعهد شد پرچم فلسطین به زودی در شهر اشغالی قدس و بر فراز مسجد الاقصی، به اهتزار در خواهد آمد. وی از تلاش های اتحادیه عرب و کشورهای عربی و اسلامی برای برداشتن این گام تمجید کرد؛ گامی که با وجود نمادین بودن، محمود عباس، آن را تاریخی دانست.

هیئت فلسطین در سازمان ملل، آمادگی خود را برای برگزاری جشنی اعلام کرد که روز سی ام سپتامبر با حضور محمود عباس، به منظور برافراشتن پرچم فلسطین در مقر سازمان ملل برگزار خواهد شد.

در همین خصوص، ریاض منصور، نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل، تاکید کرد، رأی مجمع عمومی سازمان ملل در خصوص برافراشته شدن پرچم فلسطین در این سازمان، نشان می‌دهد، در جامعه جهانی درباره جایگاه فلسطین به عنوان کشوری که حق عضویت کامل در سازمان ملل را دارد، تقریبا اجماع وجود دارد.

وی از همه فلسطینی ها خواست، پرچم کشورشان را در مدرسه ها، مکان های تجاری، زمین های کشاورزی و همه مکان ها به اهتزاز درآورند تا از طریق این همه پرسی جامع، نشان دهیم بر پایان دادن به اشغالگری اسراییل و تاسیس کشور فلسطین به پایتختی قدس شرقی، اصرار داریم و به این ترتیب اجماع بین المللی در خصوص تاسیس دو کشور محقق خواهد شد.

به نوشته الشرق الاوسط، سامانتا پاور، نماینده آمریکا سازمان ملل با تاکید بر پایبندی کشورش به تحقق صلحی که فلسطینی ها و اسراییلی ها شایسته آن هستند،‌ گفت: همه می‌دانیم که راه حل های دائمی و عادلانه برای درگیری فلسطین و اسراییل، فقط از طریق انتخاب گزینه های سخت و مذاکره به دست خواهد آمد.

وی افزود: برافراشتن پرچم فلسطین در خارج از مقر سازمان ملل، جایگزینی برای مذاکره نیست، و دو طرف را به صلح نزدیک تر نخواهد کرد. علاوه بر این، مخالفت آمریکا در این خصوص، به معنای تایید اوضاع کنونی یا مخالفت با آرمان های فلسطینی ها برای تاسیس کشور مستقل نیست. رای گیری در این خصوص این واقعیت را نشان می‌دهد که دوطرف باید گام های سازنده و مسئولانه ای برای تاسیس دو کشور و پایان دادن به خشونت بردارند.

خالد الخیاری، نماینده تونس در سازمان ملل نیز رای گیری درباره برافراشتن پرچم فلسطین را دستاوردی سیاسی برای امت عربی دانست و گفت: کشورهایی که رأی ندادند، فقط به دلایل اجرایی این کار را انجام ندادند و این مسئله به معنای اعتراض به حق فلسطینی ها در خصوص تاسیس کشور مستقل نیست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن