تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820861880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولويت‌هاي سپرده گذاري مرکزي اوراق بهادار و تسويه وجوه اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۱۸ب.ظ)
در مراسم تکريم و معارفه مدير عامل سمات؛ اولويت‌هاي سپرده گذاري مرکزي اوراق بهادار و تسويه وجوه اعلام شد موج - مراسم تکريم و معارفه مدير عامل شرکت سپرده گذاري مرکزي اوراق بهادار و تسويه وجوه (سمات) با حضور معاون سازمان بورس و اوراق بهادار و اعضاي هيات مديره اين شرکت برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين مراسم حسن اميري، عضو هيات مديره سازمان بورس، اظهار اميدواري کرد: تغيير و تحولات اخير در مديريت سمات و بورس کالاي ايران، منشا خير و برکت براي بازار سرمايه باشد.
عضو هيات مديره سازمان بورس با بيان آنکه سپرده گذاري مرکزي يک شرکت خاص در بازار سرمايه است، راه اندازي سامانه جديد پس از معاملات و انتقال عمليات پاياپاي بورس کالا را دو اولويت مهم و اساسي سمات اعلام کرد.
وي اظهار داشت: راه اندازي سامانه جديد پس از معاملات از اولويت‌هاي اصلي شرکت سپرده گذاري مرکزي است که بايد هرچه سريع‌تر در تعامل با ارکان مختلف بازار سرمايه عملياتي شود.
اميري به الزام قانوني مبني بر انتقال عمليات پاياپاي بورس کالاي ايران به شرکت سپرده گذاري مرکزي اشاره کرد و گفت: بدون شک با حضور سلطاني نژاد در رأس مديريت بورس کالاي ايران، مي‌توان اجراي اين الزام قانوني را تسريع بخشيد.
رييس هيات مديره سمات حضور محمدرضا محسني در پست مدير عاملي اين شرکت را به فال نيک گرفت و افزود: اميدوارم با درايت و مديريت وي، بتوان برنامه‌ها و اولويت‌هاي کاري سمات را به نحو شايسته اي پيش برد و با توجه به اينکه اين شرکت حافظ دارايي‌ها و اطلاعات سهامداران است، بتواند اعتماد و اطمينان آنان را در اين زمينه افزايش دهد.
مدير عامل سابق سمات نيز با بيان اينکه هم اکنون کشورها به اندازه بازار مالي آن‌ها مقياس مي‌شوند، اظهار داشت: در جديدترين آمارها، کشورهاي کوچک هنگ کنگ و سنگاپور به دليل در اختيار داشتن بازارهاي مالي قوي، بالاتر چين و روسيه قرار دارند.
سلطاني نژاد با اشاره به اينکه بخش واقعي اقتصاد با بخش مالي آن گره خورده است، گفت: زيرساخت‌هاي الکترونيک باعث شده تا دسترسي به بازارهاي مالي جهان تسهيل يابد و بايد با تقويت نهادهاي مالي در ايران، گام‌هاي لازم به سوي جهاني شدن در کشور برداشته شود.
وي، شرکت‌هاي سپرده گذاري مرکزي را يکي از نهادهاي مهم در بازارهاي مالي جهان نام برد و تصريح کرد: اين شرکت‌ها زيرساخت‌هاي لازم را براي فعاليت ساير بازيگران بازار سرمايه فراهم مي‌کند و بدون شک هر کار توسعه اي در اين شرکت به اقتصاد ملي کمک مي‌کند.
سلطاني نژاد گفت: محسني با تجربه گرانبهايي که در حوزه صنعت، بازرگاني و خدمات مالي دارد، قطعاً مي‌تواند روند روبه رشد و پيشرفت شرکت سپرده گذاري مرکزي را افزايش دهند.
در اين مراسم مدير عامل جديد شرکت سپرده گذاري با بيان اينکه اميري در اظهارات خود اولويت‌ها و مأموريت‌هاي اين شرکت تشريح کردند، افزود: اميدوارم با کمک نيروهاي انساني متخصص سمات بتوانيم انتظارات سازمان بورس و اوراق بهادار را برآورده سازيم.
محسني تصريح کرد: بناي شرکت سپرده گذاري، سرمايه‌هاي انساني آن است که اميدوارم بتوانيم شرکتي پويا و پيشرو در عرصه‌هاي مختلف ايجاد کنيم.
وي با بيان اينکه همگان آقاي سلطاني نژاد را يک مدير توسعه اي در بازار سرمايه مي‌شناسند، گفت: با حضور ايشان در بورس کالا، خون تازه اي در رگ‌هاي اين بورس دميده شده است و اميدوارم جايگاه اين شرکت در بازار سرمايه و اقتصاد ملي ارتقا يابد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن