تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819365353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشروی یمنی ها و فرار دسته جمعی نظامیان سعودی ها


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: پیشروی یمنی ها و فرار دسته جمعی نظامیان سعودی ها


نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن پیشروی قابل ملاحظه ای در استان های تعز ، اب و مارب به دست آوردند. در حمله ارتش و نیروهای مردمی شماری از تک تیراندازهای عربستان به هلاکت رسیدند و جمعی از سعودی ها نیز پا به فرار گذاشتند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صداوسیما، شبکه تلویزیونی المسیره گزارش داد: ارتش و نیروهای مردمی یمن پیشروی های قابل ملاحظه ای در منطقه حزم العدین، یکی از پایگاه های القاعده و مزدوران عربستان در استان اب به دست آوردند.

یکی از سرکرده های برجسته این گروهک تروریستی در این درگیری ها به هلاکت رسیده است.

همچنین ارتش و نیروهای مقامت مردمی یمن تلاش نظامیان ارتش عربستان برای باز پس گیری پایگاه دار النصر در جیزان را ناکام گذاشته و چهار خودروی نظامی آنها را منهدم کردند و شماری از نیروهای دشمن را به هلاکت رساندند.

این در حالی است که شماری از تک تیر اندازها و نیروهای ویژه عربستان به دست ارتش و نیروهای مقاومت مردمی یمن در منطقه الخوبه واقع در جیزان عربستان به هلاکت رسیدند.

یگان موشکی نیروهای یمنی پایگاه نظامی القوه را با گلوله های خمپاره هدف قرار داده و شماری از نظامیان سعودی مستقر در این پایگاه را به هلاکت رساندند.

علاوه بر این یگان موشکی، ارتش یمن محل تجمع نیروهای سعودی در روستای سوادنه در جیزان را نیز هدف قرار دادند.

در ادامه این حملات این شبکه از فرار دست جمعی نیروهای نظامی عربستان از پایگاه نظامی الردیف پس از حمله ارتش و نیروهای مردمی یمن به این پایگاه خبر داد.

به گفته منابع خبری چند روز پیش یک کارگاه آب معدنی هدف بمباران جنگنده های ائتلاف سعودی قرار گرفته بود که در این حمله بیش از نیمی از کارگران کشته شدند. در میان قربانیان یک کودک سیزده سال نیز وجود داشت.

عربستان این اقدام خود را با بیان اینکه که یک پایگاه آموزش جنگجویان را هدف قرار داده است توجیه کرد.

با این همه مسلم است که عربستان برای بمباران یمن بوسیله موشک های ساخت آمریکا و انگلیس از جنگنده های ام پانزده آمریکایی و جنگنده های  انگلیسی بهره می گیرد.

محمد الاسعدی سخنگوی یونیسف در یمن گفت: وضعیت بشری در یمن به شدت فاجعه آمیز است. بیش از بیست میلیون شهروند یمنی نیازمند کمک های بشردوستانه فوری هستند. بیش از ده میلیون کودک یمنی وضعیت بدی دارند و بیش از همگان به کمک نیازمند هستند.


شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن