تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دنيا سراى بلا و گرفتارى و محل گذران زندگى و زحمت است خوشبختان از آن دل كنده‏اند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814718570




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست استانداران منطقه پنج کشور در بیرجند/ استاندار یزد در این جلسه چه گفت؟


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


نشست استانداران منطقه پنج کشور در بیرجند/ استاندار یزد در این جلسه چه گفت؟ استان‌ها > یزد - استاندار یزد با اشاره به ضرورت ترسیم برنامه بلند مدت ۲۰ یا ۴۰ ساله در حوزه گردشگری استان‌های منطقه پنج، تاکید کرد: اهمیت و ظرفیت گردشگری در این استان‌ها به گونه‌ای است که می‌بایست اقداماتی را پیش بینی و اجرا کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدمحمد میرمحمدی روز جمعه ۲۰ شهریور ماه در نشست استانداران منطقه پنج کشور در بیرجند، افزود: در حال حاضر بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا ازصنعت گردشگری به عنوان یک راه مهم برای درآمدزایی استفاده می‌کنند.
وی در ادامه سخنانش تامین آب برای مرزنشینان و روستائیان را ضروری دانست و تاکید کرد: در صورتیکه آب مورد نیاز شرب، کشاورزی و دامداری این عزیزان تامین نشود نمی‌توان در سایر موضوعات و مباحث به توفیقات مورد نظر دست یافت.
میرمحمدی، تقویت زیرساخت‌های مرزی را از دیگر موارد بسیار مهم برای توسعه اقتصاد مرز‌ها دانست و تصریح کرد: باید حداقل‌های معیشت برای مرزنشینان و مناطق مرزی فراهم شود تا بتوان در راستای ماندگاری جمیعت و جلوگیری از مهاجرت آن‌ها به شهر‌ها اقدام موثرتری انجام داد.
وی قاچاق کالا را از جمله آسیب‌های موجود در مناطق مرزی برشمرد و اظهار داشت: استان‌های منطقه پنج کشور دارای ظرفیت‌ها وتوانمندی‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف هستند که می‌تواند برای توسعه اقتصاد مورد توجه قرار گیرد.
استاندار یزد مشکلات زیست محیطی و منابع طبیعی را مورد تاکید قرار داد و افزود: متاسفانه در این زمینه‌ها نیز مشکلاتی در استان‌های منطقه پنج کشور وجود دارد که برای رفع آن‌ها نیز باید چاره اندیشی شده و راه‌های کار‌شناسی شده احصاء و به مسئولین ذی ربط در مرکز ارائه شود.
گفتنی است یزد، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و کرمان استان‌های منطقه پنج کشور را تشکیل می‌دهند.

کلید واژه ها: استان یزد -




شنبه 21 شهریور 1394 - 06:35:49





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن