تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802710312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهران یکی از فقیرترین استان‌های ایران!


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
مسکن1 تهران یکی از فقیرترین استان‌های ایران!

نماینده مردم استان تهران؛
تهران یکی از فقیرترین استان‌های ایران!
نماینده مردم تهران در شورای عالی استان‌ها، تهران را از جمله فقیرترین استان‌های کشور خواند و از استاندار و همچنین نمایندگان این استان در مجلس خواست که در زمان تقسیم بودجه به حق و حقوق استان تهران توجه کنند.



به گزارش سرویس اقتصادی"جام نیوز"، محمد قاندیلی در جریان برگزاری نوزدهمین اجلاس شورای عالی استان‌ها نسبت به بی‌توجهی استاندار و نمایندگان استان تهران درخصوص محل شورای عالی استان‌ها انتقاد کرد و افزود: متاسفانه شهرهای استان تهران با بیشترین مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند و این استان یکی از فقیرترین استان‌های کشور است. بیش از 55 درصد از مالیات کشور توسط استان تهران پرداخت می‌شود، ولی در زمان تقسیم بودجه کل کشور تنها 3.6 درصد به استان تهران اختصاص داده می‌شود. با این روند این سوال مطرح می‌شود که چرا استاندار تهران از حق شهروندان دفاع نمی‌کند که البته این گلایه‌مندی از نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی نیز پابرجاست. چرا این عزیزان در زمان تقسیم بودجه حق و حقوق استان را از بودجه نمی‌گیرند؟

وی همچنین ضمن اشاره به بی‌توجهی در خصوص محل استقرار شورای عالی استان‌ها، افزود: آیا شأن و جایگاه شورای استان تهران این است که در یک واحد 80 متری اسکان داده شود؟ آیا قانونگذار در اختیار قرار دادن تجهیزات شورای عالی استان را از وظایف استاندار قرار نداده است؟

اجرای "مسکن مهر" در پردیس بدون در نظر گرفتن زیرساخت‌ها

نماینده مردم استان تهران در شورای عالی استان‌ها به اجرای مسکن مهر در پردیس انتقاد کرد و گفت: این طرح بدون در نظر گرفتن زیرساخت‌های آموزشی، امنیتی، بهداشتی و فرهنگی اجرا شده و در آینده نزدیک نیز یکی از بزرگ‌ترین معضلات در این شهرستان اجرای این همین طرح خواهد بود.

وی ادامه داد: تعطیلی ماهنامه شوراها، تعطیلی برنامه تلویزیونی مردم و شورا، تعلیق خبرگزاری شهرایران، تعطیلی دفتر دبیرخانه ادوار شورای عالی استان‌ها، توقف فرآیند تسریع زنجیره اتوماسیون اداری از شورای اسلامی استان‌ها به شورای اسلامی شهرستان‌ها و بخش‌ها، عدم توجه به هزینه بودجه، ذخیره و تقویت زیرساخت‌های استان‌ها همگی از جمله موارد تضعیف کننده جایگاه شوراها محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: در دومین سال انتخابات هیات رئیسه شورای عالی استان‌ها، همگان شاهد وعده‌هایی بودیم که اکنون بعد از گذشت تقریبا هشت ماه از آن تاریخ بدون هرگونه قضاوتی ذهن شما نمایندگان را فقط به این سوالات درخصوص وعده‌های مطرح شده در روز انتخابات معطوف می‌دارم. متعاقب آنچه وعده داده شده آیا شأن شورای عالی استان‌ها به شأن مورد نظر رسیده است؟ آیا در نظام شورایی کشور تحول اساسی ایجاد شده است؟ آیا تاکنون دست وزیری گرفته شده و به استان‌ها برده شده است؟ آیا جلسات هیات رئیسه دو روز در هفته برگزار شده است؟ آیا در سالگرد شوراها افرادی از دولت پشت صف ایستاده بودند تا با شورا جلسه بگذارند؟ آیا از تمام ظرفیت دولت برای تقویت شوراها بهره‌گیری شده است؟

قاندیلی در ادامه خطاب به ریاست شورای عالی استان‌ها گفت: مطابق آنچه وعده داده شده آیا بعد از گذشت شش ماه طی جلسه‌ای علنی، خود را در محک رای‌گیری نمایندگان شورای عالی استان‌ها قرار داده‌اید؟ و آیا جلسه تنظیمی شب انتخابات با رئیس سازمان برنامه و بودجه منتج به اخذ اعتبارات مازاد و چشمگیر برای شورای عالی استان‌ها شده است؟

وی تاکید کرد: بنده به عنوان نماینده استان تهران در شورای عالی استان‌ها بزرگ‌ترین معضل و مشکل شهرستان پردیس را اجرای مسکن مهر در این شهرستان می‌دانم که بدون در نظر گرفتن زیرساخت‌های لازم اقدام به ساخت بیش از 130 هزار واحد مسکونی در این شهرستان کردند و در آینده نزدیک نیز مشکلات بسیاری برای شهروندان در این منطقه به وجود خواهد آمد./ایسنا/110
 



۲۰/۰۶/۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن