تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819866837




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شاهکار شهروند در قرچک / ادامه کورس صدرنشین ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: لیگ برتر فوتسال - هفته نهم/ شاهکار شهروند در قرچک / ادامه کورس صدرنشین ها خبرگزاری پانا: هفته نهم لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری شش دیدار پیگیری شد.
۱۳۹۴ جمعه ۲۰ شهريور ساعت 18:39

خبرگزاری پانا+فوتسال

به گزارش خبرگزاری پانا،هفته نهم لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری شش دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که طی آن سه تیم بالای جدول حریفان خود را شکست دادند.
در تهران جدال تیم های تاسیسات دریایی با مقاومت البرز در نیمه اول با تساوی بدون گل دنبال شد اما شاگردان وحید شمسایی در نیمه دوم مسلط تر عمل کرده و با ۲ گل به برتری رسیدند.
پایتخت شاهد یک دیدار دیگر هم بود و آن جدال خوراکچی با شاگردان سابقش در میثاق بود.تیم تهرانی که برای دومین هفته پیاپی رضا لک را روی نیمکت خود نداشت در مقابل گیتی پسند در همان ابتدا دو گل خورد. در ادامه بازی تا حدودی پایاپای دنبال شد اما خوراکچی توانست از این بازی سربلند بیرون آمده و با پیروزی چهار بر یک و سه امتیاز به اصفهان برگردد.
در قرچک هم تیم های منصوری و شهروند ساری به مصاف هم رفتند.دو تیم که مربیان آنها خطر سقوط را احساس می کردند جدالی نزدیک را برگزار کردند که در نهایت این بازی زیبا با برتری شهروند به پایان رسید تا جایگاه ابطحی در شهروند محکم شده و داورزنی هم به شدت خطر اخراج را احساس کند.
در اصفهان و در جدال کاشی نیلو با دبیری تبریز ابتدا تیم میزبان جلو افتاد اما در ادامه دبیری بهتر کار کرد وحتی با اخراج بابک اکبری هم توانست برتری خود را حفظ کند و در نهایت بازی با پیروزی ۴بر۳ شاگردان اصغری مقدم به پایان رسید.
در مشهد تیم بحران زده فرش آرا در مصاف با حفاری خوزستان تن به تساوی دارد تا نتواند در بازی خانگی با پیروزی از میدان خارج شود.
در آخرین دیدار این هفته هم مس سونگون در مصاف با فردوسی مشهد به یک پیروزی پرگل دست یافت.مسی ها که بازی را خوب شروع نکرده و دوبار از فردوسی عقب افتاند در ادامه به خود آمده و مقابل همسایه خود در جدول جشنواره گل به راه انداختند و با برتری ۷ بر ۲ در رده دوم جدول ماندند.
پرونده هفته نهم لیگ برتر عصر یکشنبه با جدال تیم های یاسین پیشرو قم با آذرخش بندرعباس بسته خواهد شد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن