تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818881307




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروزی پرگل استقلال مقابل نماینده سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: پیروزی پرگل استقلال مقابل نماینده سمنان
تیم استقلال دردیدار مقابل شهرداری سمنان به برتری دست یافت.
آفتاب : تیم استقلال در مسابقات جام حذفی عصر امروز به مصاف تیم شهردای سمنان رفت که به عنوان قهرمان استان در مسابقات شرکت کرد و به خاطر انصراف رقبایش توانست به این مرحله برسد.

پرویز مظلومی در این مسابقه به نفرات جوان و ذخیره خود میدان داد، البته نفراتی با تجربه مثل عمران زاده، یعقوب کریمی، حاج محمدی، میثم مجیدی، شهباززاده و البته طالب لو به میدان رفتند.

اسقتلال حاکم مطلق توپ و میدان بود اما بیست دقیقه طول کشید تا بالاخره قفل دروازه حریف بشکند. ارسال خوب مجیدی از سمت چپ با ضربه سر شهباززاده از داخل شش قدم به گل نخست بازی تبدیل شد.

استقلال در ادامه به حملات پردامنه خود ادامه داد اما بازیکنان تیم گمنام سمنانی با تمام توان از دروازه خود محافظت کردند تا نیمه نخست با همان یک گل به سود استقلال خاتمه یابد.

درنیمه دوم اما ورق برگشت و آبی ها توانستند به گل های زیادی دست پیدا کنند. شهباززاده در دقیقه 46 خود و تیمش را دو گله کرد. در ادامه پروپیج مهاجم خارجی آبی ها که بعنوان بازیکن جانشین وارد میدان شد، دو بار در دقایق 63 و 75 گلزنی کرد تا اختلاف به 4 گل برسد.

میلاد فخرالدینی در دقیقه 81 با ضربه سر گل پنجم استقلال را به ثمر رساند و در نهایت بازی با پنج گل به سود استقلال خاتمه یافت.



تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن