تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815339538




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهم ترین مساله نظام اداری باید آموزش و پرورش باشد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مهم ترین مساله نظام اداری باید آموزش و پرورش باشد
خطیب جمعه قم گفت: پایه های رشد علمی و اخلاقی در آموزش و پرورش است که باید جدی گرفته شود.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ حجت الاسلام و المسلمین علیرضا اعرافی در خطبه‌های نمازجمعه قم با اشاره به نزدیک شدن سال تحصیلی جدید گفت: آغاز سال تحصیلی جدید را خدمت دانش آموزان ، دانشجویان و طلبه ها و همچنین اساتید و مدیران تبریک می گویم.
 
امام جمعه قم با اشاره به اینکه چند نکته در خصوص نظام آموزشی مورد توجه و تاکید است گفت: انتظار این است مسئولان اسناد مهم مربوط به آموزش  و پرورش را مورد عنایت قرار دهند و این سند به عنوان یک متن راهنما مورد توجه و تاکید قرار گیرد.
 
وی با بیان اینکه رشد علمی و نوع آوری و ابتکار در نظام آموزشی را باید مهم دانست افزود: رشد علمی در کشور باید بیش از این باشد و نباید متوقف شود و این در صورتی است که پایه های رشد علمی در آموزش و پرورش است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
 
خطیب جمعه قم اخلاق و تربیت را مدار اصلی آموزش و پرورش دانست و اظهار کرد: باید در این امر توجه روزافزون صورت گیرد  و از دولت می خواهیم تا سرمایه گذاری های ویژه ای در برنامه ششم در این زمینه تدوین کنند.
 
حجت الاسلام و المسلمین اعرافی با اشاره به مشکلات و نبود امکانات در برخی از مدارس گفت: مهم ترین مساله نظام اداری ما باید آموزش و پرورش باشد و متاسفانه هنوز شاهد وجود چند شیفتی بودن مدارس هستیم و دولت و مردم باید با همکاری هم تلاش کنند تا آموزش و پرورش را ارتقا دهند زیرا دولت به تنهایی نمی تواند در این زمینه اقدامات مناسب را بردارد.

وی در ادامه بیاناتش از برنامه ها و جشن هایی که برای کودکان بی بضاعت صورت می گیرد تشکر کرد و افزود : جشن نیکوکاری و مانند آنها باید بیشتر باشد تا کودکان به دلیل فقر محروم از درس خواندن نشوند.

خطیب جمعه قم با تاکید بر مسائل سیاسی کشور گفت: باید تاکیدات رهبر معظم انقلاب را مورد توجه و عنایت قرار دهیم و از خطر نفوذ استکبار در لایه های فکری و اجتماعی و فرهنگی غفلت نورزیم.

وی با اشاره به هوشیار بودن مردم و مسئولین تصریح کرد: در این زمان دو خطر مهم جهان اسلام را تهدید می کند.

وی خطر اول را  وجود تفرقه و فروپاشی کشورهای اسلامی با عناوین مذهبی و تاریخی برشمرد و گفت این خطر بلای بزرگی است که باید مراقب آن باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین اعرافی نفوذ نرم و تصرف افکار و فروپاشی معنوی و فکری امت اسلامی را خطر دومی  داسنت که جهان اسلام را تهدید می کند.

وی گفت: دشمنان بدانند که ملت اسلامی و ایران اسلامی با رهبری معظم و مردم آگاه از آگاهی برخوردارند و به هیچ نحوی اجازه نمی دهند تا بنیان های اخلاقی و فکری این مردم فرو بریزد و با تمام وجود خواهند ایستاد.

 
حجت الاسلام و المسلمین اعرافی یاوه گویی های رژیم صهیونیستی را بی ارزش خواند و اظهار کرد: اسراییل یک رژیم جعلی است که ارزش اعتنا هم ندارد و اسراییل بداند در چنگال مقاومت  قرار گرفته است و در برابر مقاومت و انقلاب اسلامی نمی تواند بایستد.
 
امام جمعه قم در خصوص انتخابات پیش رو گفت: ملت اسلامی ما در همه صحنه ها هوشیار است و در انتخابات نیز با هوشیاری شرکت خواهند کرد و در این انتخابات سالم ، هم حق مردم و هم حق مجریان مهم است و باید بدانیم که آرای مردم حق الناس است و غفلت از آن ما را به فتنه می اندازد.

انتهای پیام/ی
 




اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

حوزه علميه يكي از ظرفيت‌هاي ويژه استان قم
سند برجام با ‌‌نهایت دقت در مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود
سفر مجید تخت روانچی به قم
مراسم ارتحال آیت‌الله قرهی با حضور علما + تصاویر





۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن