تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819191325




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف 450 کیلوگرم موادمخدر در استان سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کشف 450 کیلوگرم موادمخدر در استان سمنان
فرماندهی انتظامی استان سمنان از کشف 450 کیلو گرم موادمخدر سنتی از نوع تریاک و انهدام دو باند موادمخدر خبر داد.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان: فرماندهی انتظامی استان سمنان از کشف 450 کیلو گرم موادمخدر سنتی از نوع تریاک در استان سمنان و انهدام دو باند موادمخدر خبر داد.

سرهنگ روح الامین قاسمی، با اعلام این خبر،گفت: صبح روز 18 شهریورماه با خبر شدیم که یک محموله موادمخدر از جنوب کشور به سمت استان سمنان در حرکت است .


وی از تحت‌نظر قرار گرفتن این باند تا محورهای استان خبر داد و اظهار کرد: این باند در روز 18 شهریور در یک عملیات تعقیب و گریز در منطقه سرکویر دامغان دستگیر و 285 کیلوگرم تریاک از آنها کشف شد.


وی از دستگیری سه عضو این باند توزیع و فروش موادمخدر خبر داد و افزود: همچنین در جریان این عملیات، دو خودرو نیز از این باند موادمخدر ضبط شد.


فرماندهی انتظامی استان از انهدام یک باند موادمخدر دیگر در این استان خبر داد و گفت: طی هفته گذشته نیز در یک عملیات در یکی از محورهای شهرستان گرمسار، مقدار 165 کیلوگرم تریاک از سوداگران مرگ کشف و ضبط شد. سرهنگ قاسمی، ضمن هشدار جدی به سوداگران مرگ در این استان، خاطرنشان کرد: هیچ نقطه‌ای از استان سمنان برای سوداگران مرگ جای امنی نیست و نیروی انتظامی استان با تمام وجود با آنها برخورد خواهد کرد.
 
وی، از ضبط یک کامینون دیگر در این عملیات خبر داد و افزود: راننده کامیون و یکی از قاچاقچیان این باند نیز در جریان این عملیات دستگیر شدند.
 
فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه پلیس استان با همه تجهیزات و امکانات بروز، فعالیت‌های سوداگران مرگ را رصد می‌کند، اضافه کرد: نیروی انتظامی استان به شدت با فروشندگان و توزیع‌کنندگان موادمخدر در جای جای استان مقابله کرده و امکان هرگونه فعالیت را از آنها خواهد گرفت.





انتهای پیام/ ا



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

جاسازی 170 كيلو ترياك در بطريی های نوشابه
کشف 26گرم هروئین در بشرویه
کشف 26 کیلوگرم هروئین در بشرویه
کشف ۶۱۱ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
کشف 306 كيلوگرم ترياك در فارس
دستگیری بیش از 400 قاچاقی و توزیع کننده موادر مخدر در قزوین





۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن