تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805645372




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زندگی به سبک آردا؛ گران ترین ترک دنیا!


واضح آرشیو وب فارسی:سافتستان:

محصول جوانان گالاتاسرای است؛ بازیکنی که این روزها او را بهترین بازیکن ترکیه ای دنیا می دانند. از سبک بازی اش هم می شود فهمید که کلاس فوتبال اش ترکیه ای است. بازیکنی باهوش، کمی تنبل با قدرت بدنی بالا و البته اخلاقی نه چندان خوب!
زندگی به سبک آردا؛ گران ترین ترک دنیا!

شروع ۱۲ ساله بود که به یک تیم محلی رفت تا آنجا بیشتر فوتبال یاد بگیرد. یک سال بعد استعدادیاب های گالاتاسرای کشف اش کردند. می دانستند که او روزی می تواند نامی در فوتبال دنیا برای خودش دست و پا کند. سال ۲۰۰۰ عضو تیم جوانان گالاتاسرای شد تا فوتبال را جدی تر دنبال کند. گالاتاسرای وقتی عضو پرطرفدارترین و پرافتخارترین تیم باشگاهی ترکیه باشی، یعنی اینکه می توانی خیلی سریع تر رشد کنی و بازی ات هم همیشه به چشم می آید. توران از سال ۲۰۰۴ و در حالی که هنوز عضو تیم جوانان بود، در تیم اصلی گالاتاسرای به میدان رفت. او در نخستین فصل از حضورش در تیم اصلی که البته به صورت آزمایشی هم بود یک بار در لیگ و یک بار هم در جام حذفی بازی کرد. توران از فصل ۷-۲۰۰۶ به صورت رسمی با گالاتاسرای قرارداد بست و به عنوان بازیکن حرفه ای کار خود را در این تیم شروع کرد. آردا ۵ فصل در گالاتاسرای توپ زد و در مجموع ۱۹۷ بار پیراهن این تیم را بر تن کرد و توانست ۴۵ گل هم برای زرد و قرمزها به ثمر برساند.
زندگی به سبک آردا؛ گران ترین ترک دنیا!

مانیسا اسپور پس از آنکه آردا یک فصل را به صورت نصفه و نیمه در اختیار تیم اصلی گالاتاسرای قرار گرفت، سران باشگاه تصمیم گرفتند برای آنکه او رشد سریع تری داشته باشد، آردا را به تیم کوچک تری قرض دهند و این تیم مانیسااسپور بود که آردا توران فصل ۶-۲۰۰۵ را در آن سپری کرد.
زندگی به سبک آردا؛ گران ترین ترک دنیا!

اتلتیکومادرید در واپسین ساعت های روز نهم آگوست ۲۰۱۱ میلادی اعلام شد که آردا توران ستاره تیم فوتبال گالاتاسرای با قراردادی به ارزش ۱۲ میلیون یورو به اتلتیکومادرید پیوسته است. این قرارداد، توران را به گران ترین بازیکن تاریخ ترکیه تبدیل کرد. او نخستین بازی اش را برای تشک دوزها در روز ۲۸ آگوست ۲۰۱۱ انجام داد و به عنوان یار جانشین در بازی مقابل اوساسونا به میدان آمد. آردا در رقابت های اروپایی هم برای نخستین بار در روز ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۵ مقابل سلتیک از ابتدا به بازی گرفته شد و توانست یک پاس گل هم بدهد. توران روز به روز پیشرفت می کرد و توانمندی ها و ارزش های خود را در وینسنته کالدرون به رخ همگان می کشید. او در مجموع چهار فصل بسیار خوب را در اتلتیکو و رقابت های لالیگا سپری کرد. آردا در مدت حضورش در این تیم ۱۷۸ بازی و ۲۲ گل زده را در کارنامه اش به ثبت رساند.
زندگی به سبک آردا؛ گران ترین ترک دنیا!

بارسلونا روز ششم ژوئیه ۲۰۱۵ باشگاه بارسلونا اعلام کرد که آردا توران را با قیمت ۳۴ میلیون یورو به علاوه ۷ میلیون یورو شرایط ویژه در اختیار گرفته است. با اعلام چنین مبلغی، توران توانست رکورد گران ترین بازیکن ترکیه را که در  اختیار خودش بود باز هم جابجا کند. البته با توجه به جریمه ای که یوفا برای بارسایی ها درنظر گرفته، آردا می تواند از روز ششم ژانویه ۲۰۱۶ در اختیار بارسلونا قرار بگیرد. نکته جالب اینجاست که توران حتی حق ندارد در بازی های دوستانه بارسلونا را همراهی کند. به همین دلیل نظراتی درباره انتقال قرضی او به تیمی دیگر مطرح شده تا این بازیکن بتواند کاملا آماده و مهیا در ژانویه در اختیار بارسلونا قرار بگیرد.
زندگی به سبک آردا؛ گران ترین ترک دنیا!

آردامسی توران فاتح تریم سرمربی تیم ملی ترکیه از اینکه آردا توران به بارسلونا رفته خیلی خوشحال شده است. او در گفت و گویی این بازیکن را با لیونل مسی مقایسه کرد و گفت: «آردا هیچ چیزی از مسی کم ندارد»! به عقیده سرمربی «ماه و ستاره» بارسلونا یک اسطوره را به خدمت گرفته است. البته فاتح تریم در قیاس مسی و توران این جمله را هم اضافه کرده که آردا توران، مسی ترکیه است! تیم ملی آردا توران در رده های مختلف سنی عضو تیم ملی بوده است. او از سال ۲۰۰۲ و با تیم ملی زیر ۱۶ سال ترکیه چهره ملی اش را رو کرد. او در مجموع ۷۳ بازی در تیم های زیر ۱۶، زیر ۱۷، زیر ۱۸، زیر ۱۹، زیر ۲۰ و زیر ۲۱ سال ترکیه انجام داده و ۱۳ گل هم به ثمر رسانده است. آردا در روز شانزدهم آگوست سال ۲۰۰۶ میلادی نخستین بازی اش را در ترکیب تیم ملی بزرگسالان مقابل لوکزامبورگ برگزار کرد؛ دیداری که در نهایت به برتری یک بر صفر ترکیه انجامید.
زندگی به سبک آردا؛ گران ترین ترک دنیا!

جام جهانی آردا توران را هم باید از جمله بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال دانست که هرگز موفق به حضور در رقابت های جام جهانی نشده است. او و تیمش باید تلاش کنند تا بتوانند راهی به سمت جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باز کنند. به نظر می رسد این آخرین فرصت توران برای رسیدن به بزرگ ترین رویداد فوتبال دنیا خواهدبود. البته سن و سال آردا شاید این اجازه را به او بدهد که در جام جهانی ۲۰۲۲ هم شانس حضور داشته باشد، اما نکته اصلی اینجاست که تیم ملی ترکیه باید بتواند از سد رقبای اروپایی بگذرد. ترکیه در سال های اخیر سقوط بدی در فوتبال اروپا داشته و اگر کار این گونه پیش برود نمی توان حضور این تیم در جام جهانی ۲۰۱۸ امیدوار بود. حامی مالی بزرگ ترین حامی مالی آردا توران شرکت تولیدکننده لوازم و پوشاک ورزشی نایک است. او در آگهی های تجاری این شرکت حضور فعالی دارد. آردا همچنین در تیزرهای تبلیغاتی بازی های اروپایی که چندی پیش در باکو برگزار شد، حضور داشت و به زبان مادری از فعالیت های ورزشی و گردشگری آذربایجان حمایت کرد. البته این موضوع چندان به قضیه اسپانسرینگ باشگاه اتلتیکومادرید هم بی ربط نبوده است.
زندگی به سبک آردا؛ گران ترین ترک دنیا!

خودرو توران علاقه ویژه ای به رانندگی و اتومبیل دارد. در پارکینگ منزل اش استون مارتین دی بی ۹ و مرسدس بنز اس ال اس را می توان دید. او البته یک بار در ژانویه سال ۲۰۰۹ در استانبول به شدت تصادف کرد، اما خوشبختانه از این سانحه جان سالم به در برد. همسر توران در آگوست ۲۰۰۹ با یک هنرپیشه به نام سینم کوبال آشنا شد. این دو در ژانویه ۲۰۱۰ با یکدیگر به صورت رسمی نامزد شدند، اما این نامزدی به ازدواج منجر نشد و آن ها سه سال بعد از هم جدا شدند.
زندگی به سبک آردا؛ گران ترین ترک دنیا!

امور خیر توران به شرکت داشتن در امور خیریه خصوصا کمک به کودکان بیمار مشهور است. در روز یازده ماه مه ۲۰۱۴ او به عنوان سفیر یک بنیاد خیریه معرفی شد. محبوبیت در سال ۲۰۰۹ و طبق نظرسنجی های صورت گرفته، توران به عنوان سومین بازیکن محبوب اروپا گزیده شد. عکس او و لیونل مسی روی جلد بازی فیفا ۱۵ در ترکیه با استقبال بسیار زیادی رو به رو شد.
زندگی به سبک آردا؛ گران ترین ترک دنیا!

کمک به جوان ها او علاقه خاصی به کمک به تیم های پایه ترکیه دارد. توران رسما اعلام کرده که به تیم زیر ۲۱ سال کشورش کمک کرده و بازی های آن ها را پیگیری می کند. مشخصات نام کامل: آردا توران تاریخ تولد: ۲۹ ژانویه ۱۹۸۷ محل تولد: فاتح- ترکیه قد: ۱۷۷ سانتی متر وزن: ۷۶ کیلوگرم باشگاه کنونی: بارسلونا پست: هافبک هجومی شماره:؟ باشگاهای پیشین: گالاتاسرای، مانیسا اسپور (قرضی) و اتلتیکو مادرید درآمد: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو (۲۰۱۵) بازی ملی: ۸۱ گل ملی: ۱۴ افتخارات چه در دوره حضورش در ترکیب گالاتاسرای و چه با پوشیدن پیراهن اتلتیکو مادرید، آردا توران توانسته افتخارات ارزشمندی را به دست آورد. شاید به جرات بتوان گفت مهم ترین افتخارش فتح لالیگا در پایان فصل ۱۴-۲۰۱۳ باشد گالاتاسرای قهرمانی در سوپر لیگ: ۸-۲۰۰۷ قهرمان در جام حذفی ترکیه: ۵-۲۰۰۴ قهرمان در سوپرجام ترکیه: ۲۰۰۸ اتلتیکومادرید قهرمانی در لالیگا: ۱۴-۲۰۱۳ قهرمانی در کوپادل ری: ۱۳-۲۰۱۲ قهرمانی در سوپر جام اسپانیا: ۲۰۱۴ قهرمانی در یورولیگ: ۱۲-۲۰۱۱ قهرمانی در سوپر جام اروپا: ۲۰۱۲ افتخارات شخصی بازیکن سال ترکیه: ۲۰۱۴، ۲۰۰۹ و ۲۰۰۸ ورزشکار سال ترکیه: ۲۰۱۳



۱۹ شهریور, ۱۳۹۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سافتستان]
[مشاهده در: www.softestan.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن