تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819199058




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ويليام جونز؛ بهترين فرصت براي شناخت ترکيب توسط مربي جديد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ شهريور ۱۳۹۴ (۱۷:۳۶ب.ظ)
مشحون در گفت و گو با موج خبر داد: ويليام جونز؛ بهترين فرصت براي شناخت ترکيب توسط مربي جديد موج - مشحون بابيان اينکه براي پيدا کردن ترکيب مناسب بايد در تورنمنت‌هاي مختلف شرکت کرد، گفت: وضعيت بسکتبال به‌گونه‌اي است که براي شرکت در اردوها با بلاتکليفي روبرو هستيم.
محمود مشحون، رئيس فدراسيون بسکتبال در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري موج در ارتباط با انگيزه شرکت در جام ويليام جونز که با موفقيت تيم ملي بسکتبال همراه بود، گفت: ما در اين مسابقات براي قهرماني نرفتيم زيرا قهرماني تيم بزرگسالان به‌عنوان يک اپيدمي محسوب مي‌شود، لذا مهم‌ترين نتيجه‌اي که مدنظر ما بود پيدايش اصلي تيم ملي و شناخت هر چه‌بهتر بازيکنان براي جام ملت‌هاي آسيا بود.
رئيس فدراسيون بسکتبال همچنين افزود: مربي جديد دو ماه بيشتر نيست که به کشور ما آمده است و بايد آن ترکيبي که مي‌تواند تيم ملي بسکتبال را به موفقيت برساند را پيدا کند و تورنمنت‌هاي اخير مي‌تواند سرفصل شکل‌گيري تيم اصلي باشد.
مشحون در پاسخ به اين سؤال که آيا هدف نهايي تيم ملي تنها کسب سهميه المپيک است و به رفتن به مراحل بعد فکر نمي‌کند گفت: رفتن به المپيک نه‌تنها هدف تيم ملي ايران است بلکه هدف تمام تيم‌هاي بزرگ جهان است و با توجه به اينکه ما تجربه حضور در المپيک راداريم اين بار به رتبه‌هاي بالاتر فکر مي‌کنيم.
رئيس فدراسيون بسکتبال همچنين در مقابل انتقاد خبرنگار موج مبني بر اينکه بسکتبال ايران به دنبال افتخارآفريني بزرگ‌تري نيست گفت: اينکه ما به‌عنوان اولين رشته توپي در کشور به المپيک راه پيدا کرديم خود يک افتخار بزرگ است و بودن بين تيم‌هاي بزرگ کاري شايسته و قابل‌تقدير است.
وي در پايان با شکايت از وضعيت غيرقابل‌قبول بسکتبال در ايران خاطرنشان کرد: اين مشکلات تازه نيستند امروز تمام اردوهاي تيم ملي ما با اگر و اما روبه‌رو است ونمي توانيم يک اردو را با خيال راحت و بدون درگيري مالي پشت سر بگذاريم و با وضعيتي که فدراسيون بسکتبال دارد توقع بالاتر از اين‌ها نبايد از بسکتبال داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن