تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815483392




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اردوتمرین مهارت زندگی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اردوتمرین مهارت زندگی است خبرگزاری پانا:مدیر سازمان دانش آموزی گیلان گفت:تربیت اجتماعی دانش آموزان از اهداف مهم سازما ن دانش آموزی است که برنامه های اردویی این هدف را تحقق می بخشد زیرا اردوتمرین مهارت زندگی است.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۹ شهريور ساعت 12:03

خبرگزاری پانا+اردو

به گزارش خبرنگار پانا،عمران کرمی ضمن تقدیر وتشکر از زحمات مربیان حاضر دراردوی ملی که توانستند با افتخار 4تندیس را کسب نمایند بیان کرد: انتقال تجربیاتی که شما مربیان دراین اردو کسب نموده اید به می تواند برای دانش آموزان بسیار مفید ومؤثر باشد.
تربیت اجتماعی دانش آموزان از اهداف اصلی سازما ن دانش آموزی است که اردوها می تواند این هدف را تحقق بخشد ودر واقع دانش آموزان در اردوها می توانند مهارت های زندگی را کسب نمایند ومی آموزند چگونه از خرد جمعی بهره بگیرند وامرهم شورا بینهم به صورت عملی برایشان تحقق خواهد یافت.
مدیر سازمان دانش آموزی گیلان در جمع مربیان ومدرسان پیشاهنگ فرزانه وپیشتاز بیان کرد: با توجه به اینکه فصل بازگشایی مدارس در راه است وفعالیتها وبرنامه های سازمان دانش آموزی بسیار گسترده و وسیع می باشد مربیان باید در جذب وساماندهی دانش آموزان با همت مضاعف پیگیر باشند .
وی همچنین افزود: اردوی استانی یاور مربیان پیشتاز وفرزانه که پیش رو می باشد یکی از برنامه های بسیار جالبی است که نیازمند تلاش وپیگیری مجدانه شما مربیان حاذق است زیرا بایدیاور مربیان رابا دقت انتخاب نموده تا با آمادگی هرچه تمامتر در اردوی فوق حاضر شوند.
در پایان هریک از مربیان به ارائه پیشنهادات ونظرات خود پرداختند واز اندوخته های خود در اردوی ملی برای جمع حاضر توضیحاتی ایراد داشتند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن