تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804445301




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفاهم نامه همکاري ميان بانک ملّت و جمعيت هلال احمر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۰ب.ظ)
تفاهم نامه همکاري ميان بانک ملّت و جمعيت هلال احمر موج - بانک ملت و جمعيت هلال احمر کشور با هدف تقويت همکاري‌هاي في ما بين، تفاهم‌نامه همکاري امضا کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، در چارچوب اين تفاهم‌نامه که به امضاي علي رستگار، مدير عامل بانک ملت و سيد اميرمحسن ضيايي، رئيس جمعيّت هلال احمر، رسيده است، اين بانک انواع خدمات بانکي را به جمعيت هلال احمر ارائه خواهد داد و در مقابل اين سازمان نيز بخشي از حساب‌هاي خود را در بانک ملت متمرکز خواهد کرد.
علي رستگار، مدير عامل بانک ملت، در مراسم امضاي اين تفاهم‌نامه اظهار داشت: اين بانک به عنوان بزرگ‌ترين بانک خصوصي کشور و با وجود تحريم‌ها، توانست فرمايشات مقام معظّم رهبري را درخصوص اقتصاد مقاومتي پياده سازي و با مشارکت در پروژه‌هاي بزرگ اقتصادي، به اقتصاد کشور ياري برساند.
مدير عامل بانک ملت با تاکيد بر اين نکته که اين بانک هميشه کارهاي بزرگ را انجام داده و در خدمت اقتصاد کشور بوده است، تصريح کرد: بانک ملّت به عنوان بزرگ‌ترين موسّسه مالي کشور در راستاي فرمايشات مقام معظّم رهبري آمادگي دارد که اقتصاد مقاومتي را اجرا و به پياده سازي آن در ديگر سازمان‌ها نيز کمک کند.
وي با اشاره به اين نکته که هيچ چيز بيش از رضايت مشتريان، مديران و کارکنان بانک ملت را خوشحال نمي‌کند، خاطرنشان کرد: ما زماني احساس رضايت داريم که مشتريان از ما رضايت داشته باشند و اين باعث افتخار و خوشحالي است که مي‌توانيم خدماتي ارائه دهيم که مشتريان از ما راضي باشند و ما به همين خاطر از تمامي کارکنان در همه سطوح قدرداني مي‌نمايم.
رستگار با اشاره به ۷ محور در دستور کار بانک ملت براي سال جاري گفت: يکي از اين محورها ارزش آفريني متمايز براي مشتريان است که براساس آن، بايد متفاوت عمل کنيم و اين تفاوت را در رضايت مشتريان ببينيم. اين ارزش آفريني متمايز براي مشتريان، رضايت دروني کارکنان بانک ملت را نيز به همراه خواهد داشت.
وي به اقدامات بزرگ بانک ملّت در سال جاري از جمله پذيرش عامليت پارس جنوبي، عامليت تکميل پالايشگاه بندرعباس، اعطاي تسهيلات به شرکت گاز، اعطاي تسهيلات خريد گندم اشاره کرد و گفت: انجام اين اقدامات، فقط از عهده بانک بزرگي چون بانک ملّت و با تلاش کارکنان اين بانک، امکان‌پذير است.
مدير عامل بانک ملت از آمادگي اين بانک براي تأمين مالي شرکت‌هاي دانش بنيان خبر داد و اظهار داشت: يکي از نمادهاي اقتصاد مقاومتي، حمايت از شرکت‌هاي دانش بنيان است تا بتوانند کارهاي خود را تجاري سازي کنند و اين امر به نهادينه‌سازي اقتصاد مقاومتي در بانک ملت کمک بزرگي مي‌کند.
وي اضافه کرد: بانک ملّت با خيلي از دانشگاه‌هاي کشور به ويژه دانشگاه صنعتي شريف و دانشگاه آزاد مراودات بانکي دارد و آماده است تا انواع خدمات بانکي را به جمعيت هلال احمر نيز ارائه دهد.
سيد اميرمحسن ضيايي، رئيس جمعيّت هلال احمر، نيز با قدرداني از همکاري بانک ملت با اين سازمان گفت: يک ياز شاخص‌هاي ارزيابي مراکز درماني، ميزان رضايت بيماران است که اميدواريم با کمک بانک ملّت بتوانيم اين شاخص را ارتقا بخشيم.
وي با بيان اين نکته که بخش اعظم اقتصاد مقاومتي، اقتصاد دانش بنيان و جنبش نرم افزاري و تبديل دانش به ثروت است تاکيد کرد: اگر کشور بخواهد پيشرفت کند و در رديف کشورهاي پيشرفته قرار بگيرد بايد دانش محور باشد و بتواند دانش را به محصول تبديل کندکه قطعاً شبکه بانکي مي‌تواند در اين زمينه نقش مهمي ايفا کند.
بر اساس اين گزارش، کورش معدلت، عضو هيات مديره، ناصر شاهين فر و محمود اخلاقي معاونان مدير عامل، رحيم طاهري مديرامور ناحيه يک، محمود سعيدي مديرامور بين الملل، رشيد خضري رييس اداره کل دفتر مديريت و روابط عمومي و محمدرضا نمازي مدير شعب ناحيه چهار بانک ملت در تهران همچنين گرجي معاون پشتيباني، مصطفي محمّديان مشاور، وحيد رحمتي مدير کلّ روابط عمومي و ارتباطات مردمي و ابراهيمي مشاور خزانه داري جمعيّت هلال احمر نيز در مراسم امضاي تفاهم‌نامه همکاري ميان بانک ملت و جمعيت هلال احمر حضور داشتند.
در پايان اين نشست رئيس جمعيت هلال احمر با اهداي لوح‌هاي سپاس از دست اندرکاران بخش بين الملل بانک ملت تجليل کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن