تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819423382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حل مشکلات در حوزه سلامت با اجراي سياست‌هاي ابلاغي مقام معظم رهبري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۱۳ق.ظ)
حل مشکلات در حوزه سلامت با اجراي سياست‌هاي ابلاغي مقام معظم رهبري موج - وزير بهداشت در خصوص حل برخي مشکلات موجود و لزوم تغييرات ساختاري گفت: اجراي کامل سياست‌هاي ابلاغي مقام معظم رهبري در حوزه سلامت مشکلات نظام سلامت را برطرف مي‌کند که اين امر به تدريج در حال انجام است.
به گزارش خبرگزاري موج، هاشمي در حاشيه اجلاس مديران بيمه سلامت ايران گفت: در اجراي طرح تحول سلامت هماهنگي‌هاي خوبي وجود داشته است، البته گاهي اوقات دلخوري‌هايي بين همکاران ما که ارائه دهنده خدمت هستند و بيمه‌ها که خريدار خدمت هستند، ايجاد شده است.
وزير بهداشت از پرداخت معوقات توسط بيمه‌ها تا پايان شهريور خبر داد و گفت: هم بيمه تأمين اجتماعي و هم بيمه سلامت قول داده‌اند که تا پايان شهريور بدهي‌هاي خود را تسويه کنند.
وي ابراز اميدواري کرد که اين مهم به موقع محقق شود.
وي در خصوص تجميع منابع مالي بيمه‌ها گفت: اين طرح يک طرح ساختاري است و در حال حاضر ما پيگير محقق شدن توافقات صورت گرفته با بيمه‌ها هستيم و در عين حال اميدواريم بحث‌هاي ساختاري و سياست‌هاي ابلاغي مقام معظم رهبري به تدريج اجرايي شوند.
هاشمي خاطرنشان کرد: اينکه بيمه سلامت نتوانسته است مطالبات خود از دولت را وصول کند بحث درستي است اما من بايد پاسخگوي همکاران خود در بيمارستان‌ها و ساير مراکز درماني باشم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن