تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803736198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار غلامرضا احمدي فرمانده سپاه امام علي بن ابيطالب (ع) استان قم شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ شهريور ۱۳۹۴ (۱۶:۱۱ب.ظ)
با حکم سرلشکر جعفري؛ سردار غلامرضا احمدي فرمانده سپاه امام علي بن ابيطالب (ع) استان قم شد موج-فرمانده کل سپاه با صدورحکمي سردار سرتيپ دوم پاسدار غلامرضا احمدي را به عنوان فرمانده جديد سپاه امام علي بن ابيطالب (ع) استان قم منصوب کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، آيين تکريم و معارفه فرمانده سپاه امام علي بن ابيطالب (ع) استان قم با حضور سردارسرتيپ محمد رضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين، آيت‌الله حسيني‌بوشهري مدير حوزه‌هاي علميه سراسر کشور و جمعي از مسئولان استاني در حسينيه ثارالله ستاد فرماندهي سپاه قم برگزار شد.
در اين مراسم سردارسرتيپ دوم پاسدار غلامرضا احمدي که پيش از اين فرماندهي سپاه امام رضا (ع) خراسان‌رضوي را برعهده داشت به‌عنوان فرمانده جديد سپاه قم جايگزين سردار سرتيپ دوم پاسدار مهدي مهدوي‌نژاد شد.
سردار نقدي در اين مراسم با تاکيد بر اينکه سپاه امام علي بن ابيطالب (ع) بايد به همت پاسداران و با کمک نيروهاي بسيج به سمت اهداف بالاتري هدايت شود، اظهار کرد: سردار مهدي مهدوي‌نژاد از فرماندهان موفق سپاه است که تاکنون با فهم درست از شرايط توانسته سپاه و بسيج استان قم را به دستاوردهاي مناسبي برساند.
وي با بيان اين‌که از سردار مهدوي‌نژاد به عنوان يکي از فرماندهان با تجربه در سازمان مرکزي بسيج استفاده مي‌شود، گفت: اميدواريم سپاه امام علي بن ابيطالب (ع) با وجود فرماندهي جديد بتواند به برکت‌هاي بيشتري برسد.
آيت‌الله سيد هاشم حسيني بوشهري مدير حوزه‌هاي علميه سراسر کشور نيز در اين مراسم خاطرنشان کرد: ملت ايران در عرصه‌هاي مختلف جنگ‌هاي سخت، نيمه سخت و نرم بيدار است و مسير انقلاب اسلامي را ادامه مي‌دهد تا آرمان‌هاي امام خميني (ره) را تحقق بخشيده و بتواند به اهداف اصلي برسد.
وي با تاکيد بر اين‌که سپاه و بسيج در هشت سال دفاع مقدس نقش بي‌نظيري را ايفا کرده‌اند، اظهار کرد: سردار مهدي مهدوي‌نژاد تاکنون در سپاه استان قم اقدامات مناسبي را انجام داده است و اميدواريم با حضور فرمانده جديد اين سپاه استاني بتواند به نتايج و ثمرات هر چه بيشتري دست يابد.
حجت‌الاسلام والمسلمين محمدرضا آشتياني نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين مراسم خاطرنشان کرد: سپاه امام علي بن ابيطالب (ع) تاکنون با استفاده از ظرفيت‌هاي مختلف استان قم توانسته در تحقق اهداف و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي مشارکت مناسبي داشته باشد.
وي با بيان اين‌که دستاوردهاي سپاه در عرصه‌هاي مختلف علمي، نظامي و فرهنگي قابل تقدير است، گفت: دشمنان ما امروز از عظمت و اقتدار ايران اسلامي در هراس هستند.
سردار مهدوي‌نژاد فرمانده سابق سپاه امام علي بن ابيطالب (ع) نيزدر سخناني با بيان اين‌که پاسداران و بسيجيان سپاه استان قم با الگوبرداري از شهدا توانسته‌اند به دستاوردهاي مناسبي برسند، تصريح کرد: لشکر عملياتي 17 علي بن ابيطالب (ع) نيز در عرصه‌هاي مختلف مقابله با دشمن توانسته نام خود را مطرح کند.
سردار احمدي فرمانده جديد سپاه امام علي بن ابيطالب (ع) نيز با اشاره به الگو پذيري ساير امت‌هاي اسلامي از انقلاب اسلامي ايران گفت: ارتقاي آمادگي براي دفاع از اسلام و آموزش‌هاي رزمي در عرصه نظامي ناديده گرفته نشده است.
در اين مراسم با اهداي لوح يادبودي از زحمات سردار مهدوي‌نژاد فرمانده سابق سپاه امام علي بن ابيطالب‌(ع) استان قم تقدير شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن