تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 15 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814077174




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هيچ تخلفي در انتخابات شهر و روستاي کرج صورت نگرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ شهريور ۱۳۹۴ (۱۴:۱۲ب.ظ)
نايب رئيس کميسيون شوراها و امور داخلي مجلس: هيچ تخلفي در انتخابات شهر و روستاي کرج صورت نگرفته است موج - رئيس هيات مرکزي نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا گفت: درباره انتخابات شوراهاي اسلامي شهرستان کرج هيچ گونه تخلفي ديده نشده و فقط يک ادعا است.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدجواد کوليوند درباره شکايت برخي از نامزدهاي انتخابات شوراي اسلامي شهرستان کرج گفت: به استناد بند (ج) قانون انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستاها، رسيدگي به اسناد نهايي انتخابات به عهده هيات مرکزي نظارت بر انتخابات است.
کوليوند افزود: يعني حتي هيات هاي حل اختلاف، هيات هاي بدوي رسيدگي به تخلفات، کميسيون اصل 90 مجلس و قوه قضائيه نمي‌توانند در فرايند انتخابات دخالت و بررسي داشته باشند، بلکه اين هيات مرکزي نظارت است که تصميم نهايي را اتخاذ خواهد کرد.
وي تصريح کرد: درباره انتخابات شوراهاي اسلامي شهرستان کرج، هيچ گونه تخلفي ديده نشده و فقط يک ادعا است که هرگز اثبات نشد و هيات مرکزي نظارت بر انتخابات شهر و روستا نيز قبلاً به فرد شاکي اعلام کرده است.
نايب رئيس کميسيون شوراها و امور داخلي با بيان اين که يکي از نامزدهاي انتخابات شهر و روستا در شهرستان کرج در اين مورد شکايتي را مطرح کرده است، تصريح کرد: اين شکايت در کميسيون اصل 90 بررسي و به هيات مرکزي نظارت ارسال شد و دوباره براي اين فرد معترض، صندوق به صندوق بازبيني و مغايرتي درباره نتيجه ديده نشد و به معترض نيز اين رأي نهايي ابلاغ شده است.
پيش از اين برخي نامزدهاي انتخابات شهر و روستا در شهرستان کرج در شکايتي به کميسيون اصل 90 مجلس خواستار رسيدگي به روند برگزاري انتخابات در اين شهرستان شده بودند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن