تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819579717




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمک به حوزه آموزش و پرورش، سرمایه گذاری برای آینده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان: کمک به حوزه آموزش و پرورش، سرمایه گذاری برای آینده است خبرگزاری پانا:سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان دردیدارفرماندارشهرستان ریگان گفت: کمک به حوزه آموزش و پرورش، سرمایه گذاری برای آینده است.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۸ شهريور ساعت 13:26

خبرگزاری پانا+

  به گزارش خبرگزاری پانا،سیدداوود ملکی، با اشاره به سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش و برنامه ی پنجم توسعه، اهداف تعریف شده در این اسناد و برنامه ها را در راستای توسعه ی کمی و کیفی آموزش و پرورش دانست و خاطرنشان کرد: نقش مدیران و دست اندرکاران دستگاه تعلیم و تربیت و مشارکت سایردستگاهها دراجرای برنامه های آموزش وپرورش نقشی مهم و کلیدی در تحقق اهداف دارند.
 وی، با بیان اینکه تحول بنیادین در جامعه با توان عظیم و هنر شایسته معلمین محقق خواهد شد گفت : تجارب کشورهای موفق دنیا نشان می دهد تحول و پیشرفت جامعه تنها از طریق توجه به معلمان امکان پذیر است.
 سرپرست آموزش وپرورش استان کرمان، با بیان این که انقلاب اسلامی باعث ایجاد نگرشی مثبت در جامعه نسبت به جایگاه علم و دانش شده است تصریح کرد: آموزش و پرورش به طور مستقیم با 40میلیون جمعیت در ارتباط است واین خود بزرگ ترین فصل حاکمیت می باشد.
 وی، با تشکرازاقدامات فرماندارریگان دربحث زیباسازی ومحوطه سازی مدارس این شهرستان ،خاطر نشان کرد: در سال همدلی و هم زبانی از تمام مسئولین دستگاه های اجرایی انتظار می رود که همدل و هم زبان با مسئولین آموزش و پرورش در بازگشایی مطلوب مدارس در روز اول مهر از تمام ظرفیت های خود استفاده ببرند تا محیطی شایسته برای تحصیل و تهذیب فرزندان و دانش آموزان مهیا گردد.
 ملکی ،ضمن اشاره به پیگیری احداث مجتمع رفاهی آموزشی ویژه فرهنگیان ودانش آموزان ریگانی به همت یکی ازخیرین مدرسه ساز اظهار داشت: امیدواریم شاهد حضور پر رنگ تر خیرین در اجرای طرح های خیری به ویژه برنامه های مربوط به تعلیم و تربیت فرزندان و آینده سازان این شهرستان باشیم.
 

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن