تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 15 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‏اش باز دارد برخداست كه به او از غذاهاى بهشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814105628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانمارک پناهجویان را به آلمان پس فرستاد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
دانمارک پناهجویان را به آلمان پس فرستاد




پلیس مهاجرت دانمارک اولین گروه از پناهجویان سوری را که از آلمان وارد این کشور شده بودند، به آلمان بازگرداند.





خبرگزاری فارس: پلیس دانمارک در ادامه تلاش‌های این کشور برای به حداقل رساندن شمار پناهجویان، اولین گروهی ورودی از آلمان را دیپورت کرد.

بر اساس خبرگزاری فرانسه، پلیس دانمارک علت بازگردانده شدن این افراد را به این گونه اعلام کرد که «این افراد خواستار پناهندگی در دانمارک نبودند و به همین خاطر، حضورشان در اینجا، غیرقانونی است. آنها دیپورت شده‌اند و از ورود مجددشان به کشور، برای 2 سال جلوگیری به عمل خواهد آمد.»

پلیس مهاجرت دانمارک می‌گوید از 800 پناهجویی که از روز شنبه وارد این کشور شده‌اند، «تنها تعداد معدودی» درخواستا پناهندگی خود را تسلیم مقامات کرده‌اند.

بسیاری از پناهجویان پس از رسیدن به دانمارک، مسیر خود را به سمت سوئد ادامه می‌دهند، کشوری که در کنار آلمان و اتریش، 3 مقصد دوستانه برای پناهجویان سوری، افغانستانی و عراقی ساخته‌اند.

دانمارک اعلام کرده که سیاست اصولی دولت بر کاهش موج ورود مهاجران استوار است و برای رسیدن به این هدف از ابزار صدور مجوز اقامت موقت، به تأخیر انداختن دیدار پناهجویان با اقوام خود در دانمارک و کاهش میزان پول تخصیص‌یافته به مهاجران استفاده می‌کند.







تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن