تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه دارى (در حكم) دهانى است كه جز به خير سخن نگويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819202320




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایندگان نظرشان را درمورد برجام اعلام می‌کنند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نمایندگان نظرشان را درمورد برجام اعلام می‌کنند
رئیس مجلس با بیان اینکه نمایندگان مجلس نظرشان را در مورد توافق هسته‌ای پس از بررسی در کمیسیون برجام اعلام می‌کنند، گفت: با نقش‌آفرینی مثبت کشورهای اروپایی در تحولات بین‌المللی موافقیم.
کد خبر: ۵۳۰۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷ - 08 September 2015


رئیس مجلس با بیان اینکه نمایندگان مجلس نظرشان را در مورد توافق هسته‌ای پس از بررسی در کمیسیون برجام اعلام می‌کنند، گفت: با نقش‌آفرینی مثبت کشورهای اروپایی در تحولات بین‌المللی موافقیم.

به گزارش تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز در دیدار "هانس فیشر" رئیس‌جمهور اتریش با اشاره به روابط خوب و دوستانه بین‌ جمهوری اسلامی ایران و اتریش، گفت: ایران همواره روابط دوستانه و رو به رشدی را با اتریش داشته و همکاری‌های نزدیکی بین دو کشور در زمینه مسائل سیاسی، اقتصادی و تجاری وجود داشته است.

وی سفر رئیس‌جمهور اتریش در رأس یک هیئت بلندپایه سیاسی و اقتصادی به کشورمان را مهم ارزیابی کرد و افزود: مجلس شورای اسلامی از گسترش روابط فی ما بین در زمینه‌های مختلف حمایت می‌کند و امیدواریم سفر رئیس‌جمهوری اتریش به ایران نقطه عطفی در افق نوین همکاری‌های دو کشور در موضوعات سیاسی و اقتصادی در ابعاد منطقه‌ای و بین‌المللی باشد.

رئیس مجلس در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از میزبانی اتریش در مذاکرات هسته‌ای اخیر بین جمهوری اسلامی ایران و 1+5 ،گفت: با نقش‌آفرینی مثبت کشورهای اروپایی در تحولات بین‌المللی موافقیم و اتریش نیز به خاطر مواضع مستقلانه و نقش مهم در اتحادیه اروپا محل مناسبی برای مذاکرات بود.

وی همچنین گفت: هم‌اکنون در مجلس شورای اسلامی کمیسیون خاصی مشغول بررسی مفاد توافقنامه هسته‌ای است و پس از آن نیز نمایندگان مجلس نظر نهایی خود را پیرامون آن اعلام خواهند کرد.

همچنین در ادامه این دیدار "هانس فیشر" رئیس‌جمهور اتریش با ابراز خرسندی از سفر به کشورمان، گفت: این سفر علامتی روشن از تمایل اتریش برای توسعه همکاری‌های مشترک در آینده است و درهای اتحادیه اروپا برای گفت‌وگو پیرامون راه‌های بسط این همکاری‌ها در زمینه مسائل مهم منطقه‌ای و بین‌المللی و تحولات مربوطه باز است.

وی در ادامه، افزود: اتریش از میزبانی مذاکرات هسته‌ای اخیر خرسند و مفتخر است و اکنون وقت آن است که با توافق اخیر میان ایران و 1+5 تمام تلاش و همت خود را مصروف تحقق اهداف توسعه همکاری‌های اقتصادی در جهت منافع متقابل کنیم.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن