تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819912547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقاي روحيه پليس و افزايش اعتماد مردم به اين نيرو، هدف اصلي برگزاري مسابقه ظفرمندان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ شهريور ۱۳۹۴ (۱۵:۲۶ب.ظ)
ارتقاي روحيه پليس و افزايش اعتماد مردم به اين نيرو، هدف اصلي برگزاري مسابقه ظفرمندان است موج - قم - جانشين فرماندهي انتظامي استان قم در آيين افتتاحيه مسابقات ظفرمندان گفت: ارتقاي روحيه پليس و افزايش اعتماد مردم به اين نيرو، هدف اصلي برگزاري مسابقه ظفرمندان است.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، جانشين فرماندهي انتظامي استان قم در آيين افتتاحيه اين مسابقات، که با حضور مديران کل جمعيت هلال احمر و سازمان آتش نشاني استان و با همت يگان ويژه فرماندهي انتظامي استان قم در مجموعه ورزشي شهداي هفت تير برگزار شد، گفت: يگان ويژه استان قم به منظور سنجش توانمندي يگان هاي نظامي، انتظامي، امدادي و خدماتي استان، مسابقاتي را با سازمان هاي درون و برون سازماني اعم از سپاه پاسداران، جمعيت هلال احمر، آتش نشاني وسازمان زندان هاي استان قم تحت عنوان مسابقات ظفرمندان برگزار مي کند.
وي گفت: اين مسابقات براي اولين بار در کشور به نمايش گذاشته مي شود تا مردم با مشاهده آمادگي اين يگان ها، اطمينان خاطر و آرامش بيشتري پيدا کرده و موجب افزايش احساس امنيت، اعتماد عمومي و رضايتمندي شهروندان خواهد شد.
سرهنگ حميدرضا اسدي برگزاري اين مسابقات را در پنج آيتم آمادگي جسماني، شنا، عبور از ميدان موانع، راپل و پينت بال ذکر کرد.
فرمانده يگان ويژه استان قم نيز يکي از مهم ترين سياست هاي اين يگان را اتخاذ رويکرد اجتماعي دانست و گفت: در سالي که از سوي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) به نام دولت و ملت، همدلي و هم زباني مزين شده است، در نظر داريم توانمندي هاي خود را در عرصه هاي مختلف به نمايش بگذاريم تا مردم از وجود يگان ويژه احساس امنيت خاطر پيدا کنند، معتقديم مردم ،سرمايه اجتماعي هستند و بايد رضايت مندي و آرامش آنان، به بهترين نحو فراهم شود.
وي با اشاره به آيتم هاي پنجگانه اين مسابقات گفت:بارفيکس،دراز و نشست، دو سرعت و امدادي، دارت، پرتاب گوي و عبور از دکل از محور هاي اصلي مسابقات است.
سرهنگ حسن رودباري تعداد تيم هاي شرکت کننده را 7تيم با 32 ورزشکار و 6 داور عنوان کرد و افزود: امتيازات هر مرحله براي انتخاب تيم هاي برتر جمع آوري و در رده بندي انفرادي نيز نفرات برتر هر رشته انتخاب و معرفي خواهند شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن