تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820411326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موسسه بين‌المللي ICIS دومين شرکت برتر پتروشيمي خاورميانه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۴۶ب.ظ)
موسسه بين‌المللي ICIS دومين شرکت برتر پتروشيمي خاورميانه موج - مدير برنامه‌ريزي شرکت صنايع پتروشيمي هلدينگ خليج‌فارس گفت: بر اساس آخرين رتبه‌بندي موسسه بين‌المللي ICIS همچنان عنوان دومين شرکت برتر پتروشيمي خاورميانه را در اختيار داريم.
به گزارش خبرگزاري موج، رسول اشرف زاده، مدير برنامه‌ريزي شرکت صنايع پتروشيمي هلدينگ خليج‌فارس، اظهار کرد: بر اساس آخرين رتبه‌بندي موسسه بين‌المللي ICIS شرکت صنايع پتروشيمي خليج‌فارس توانست با ۹ پله صعود نسبت به پارسال در ارزيابي سال ۲۰۱۴ اين موسسه در رتبه ۴۴ برترين شرکت‌هاي پتروشيمي جهان قرار گيرد.
وي افزود: در ارزيابي اين موسسه، هلدينگ خليج‌فارس همچنان عنوان دومين شرکت برتر پتروشيمي خاورميانه را در اختيار دارد.
عادل نژادسليم، مدير عامل شرکت هلدينگ خليج‌فارس، در نامه‌اي خطاب به عباس شعري مقدم معاون وزير نفت و مدير عامل شرکت ملي صنايع پتروشيمي اين موفقيت ارزشمند را به وي و همه کارکنان صنعت پتروشيمي تبريک گفت.
در بخشي از نامه وي خطاب به مديرعامل شرکت ملي صنايع پتروشيمي بر اين نکته تأکيد شده که اميد است با تلاش و کوشش هميشگي همکاران، همزمان با حفظ اين دستاورد مهم فصل نويني براي آينده رو به رشد و موفقيت روزافزون صنعت پتروشيمي ايران در جهان رقم زده شود.
در ارزيابي موسسه (INDEPENDENT CHEMICAL INFORMATION SERVICES) ميزان فروش، افزايش سود و افزايش سرمايه به عنوان ملاک‌هاي اصلي گزينش اين شرکت بزرگ ايراني در ميان يک‌صد شرکت برتر صنعت پتروشيمي جهان اعلام شده است.
هلدينگ خليج‌فارس در سال ۲۰۱۴ با رقم ۹۹۵۶ ميليون دلار فروش عملکرد بسيار مثبت و موفقي را از خود به جاي گذاشت و توانست افتخارآفريني خود را در ميان شرکت‌هاي برتر پتروشيمي جهان تداوم و بهبود ببخشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن