تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى الله عليه و آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804497360




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاجی: اصلاح‌طلبی حق است/ توافق هسته ای گام بزرگی در افزایش تعاملات بین المللی است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: حاجی: اصلاح‌طلبی حق است/ توافق هسته ای گام بزرگی در افزایش تعاملات بین المللی است
مرتضی حاجی وزیر اسبق آموزش وپرورش با بیان اینکه عده ای با اهداف خاصی دوست دارند مملکت همچنان در چالش بماند، گفت: موفقیت در مذاکرات هسته ای کار بزرگی درجهت افزایش تعامل با جامعه بین الملل بود و بسیاری از کشورها را از نگرانی خارج کرد.
به گزارش نامه نیوز، حاجی دوشنبه شب در گردهمایی یک روزه مدیران و فعالان مستقل اصلاح طلب آذربایجان شرقی افزود: این گردهمایی نقطه عطفی در تحقق یکی از خواسته های اساسی اصلاح طلبان در کسب اکثریت کرسی های مجلس شورای اسلامی در راستای همراهی با دولت است .

وی با بیان اینکه دولت یازدهم با چالش های سخت و پیچیده ای در زمینه های مختلف سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی مواجه است ، گفت: با همراهی دو قوه مجریه و مقننه حل مشکلات تسهیل می شود.

حاجی با اشاره به اینکه عدم دسترسی عده ای به منابع درآمدی حداقلی آزار دهنده است، اظهارکرد: از بین بردن آثار و تبعات رکود تورمی به راحتی و در یک فضای ناهماهنگ قابل چاره اندیشی نیست.

وزیر اسبق آموزش وپرورش با اشاره به نام گذاری امسال به عنوان سال همدلی و همزبانی توسط مقام معظم رهبری، افزود: عملیاتی کردن توافق هسته ای هم نیاز به فضای مناسب، همدلی و هماهنگی دارد.

وی با بیان اینکه اهداف جمهوری اسلامی در رابطه با توسعه روابط بین الملل بر مبنای عزت مردم بدون هماهنگی تحقق نمی یابد ، این همایش را گام بزرگی برای تحقق تفاهم و همدلی دانست .
حاجی با اشاره به راهبردهای تدوین شده اصلاح طلبان ، تاکید کرد: راهبرد اصلی و اساسی اجماع است ، اجماع به معنی با هم بودن نه با من بودن .

وی رسیدن به نقطه مشترک را برای موفقیت در انتخابات مجلس ضروری دانست و یادآوری کرد: دکتر عارف در انتخابات ریاست جمهوری درس بزرگی به ما داد و با اینکه از نظر آرا فاصله چندانی با دکتر روحانی نداشت به مصلحت کشور و مجموعه اصلاح طلبان ائتلاف را پذیرفت که کار بزرگی در تاریخ سیاسی کشور بود.

وی با طرح این سووال که آیا این اتفاق قابلیت تکرار ندارد، افزود: این تجربه در انتخابات دیگر هم می تواند اثر گذار باشد .

حاجی برای رسیدن به نقطه مشترک نزدیک شدن به هم را ضروری دانست و گفت: اصلاح طلبان و متعادلان که قلبشان به عشق کشور می تپد، دغدغه عبور از چالش ها را دارند.
وی افزود: همانطور که منافع ملی بر منافع گروهی ترجبح دارد ، منافع گروهی هم بر منافع فردی ارجح است .
وی با بیان اینکه ساختار پیش بینی شده سوق دادن فعالیتها به نقطه وحدت بخش است ، گفت: این راهبرد در همه ستادهای انتخاباتی باید ریشه داشته باشد .

حاجی گفت: به جای اینکه به پیروزی مطلق فکر کنیم باید در اندیشه پیروزی نسبی باشیم .
وی تشریح کرد: بهترین راهبرد فراهم کردن شرایطی است که هیچ کس از دایره فعالیت بیرون نماند و از همین رو چتر اصلاحات باید خیلی گسترده باشد .

حاجی اظهارکرد: تدابیر اندیشیده شده برای تحقق این فراگیری استفاده از افراد محبوب ، صاحب نظر و تاثیرگذار در همایشهای انتخاباتی است .

وی با اشاره به شکل گیری شورای راهبردی اصلاح طلبان در بیشتر استانها ، گفت: اعضای شورای راهبردی نمایندگی تفکرات جامعه اصلاح طلبان را به عهده دارند .

حاجی با بیان اینکه در حال حاضر زنان شرایط مناسبی نسبت به دوره های گذشته برای حضور در صحنه های سیاسی و تصمیم سازی دارند ، نسبت به غفلت از این سرمایه های انسانی در انتخابات آتی هشدار داد.
عباس دوزدوزانی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی دولت شهید رجایی هم در این همایش با بیان اینکه در 36 گذشته پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، برخی از اهداف انقلاب محقق نشده است ، گفت: درصدد تدوین تدابیری هستیم تا هرچه سریعتر به اهداف برسیم .

وی با بیان اینکه هیچ جامعه ای مستثنی از اصلاحات نیست ، گفت: اصلاح طلبی حق است و اصولگراها هم به این موضوع باید توجه کنند.

دوزدوزانی گفت: ما اصولی را دنبال می کنیم که زمینه اصلاحات را فراهم کند .

وی اظهارکرد: درصورت توجه به پاکدستی با همدلی و همزبانی می توانیم بهترینها را روانه مجلس شورای اسلامی کنیم .

صادقی بناب سفیر پیشین ایران در اوکراین هم در این همایش با تبیین فرایند انتخبات استانی شوراهای راهبردی گفت: چهار گروه شامل احزاب ، نمایندگان ادواری مجلس ، مدیران اصلاح طلب و فعالان اصلاح طلب برای تحت پوشش قرار دادن همه اصلاح طلبان انتخاب شده است .

وی گفت: تشکیل شوراهای متناظر در شهرستانها وظیفه شوراهای راهبردی استانهاست.

گردهمایی یک روزه مدیران و فعالان مستقل اصلاح طلب آذربایجان شرقی با هدف برگزاری انتخابات شورای راهبردی اصلاح طلبان استان با حضور تعدادی از اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و فعالان این حزب عصر دوشنبه در تبریز برگزار شد .

در این گردهمایی 21 نفر عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان استان آذربایجان شرقی به منظور انتخاب هفت عضو شورای راهبردی با رای اکثریت انتخاب شدند.


منبع: ایرنا


۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن